فوتسال بانوانمصاحبه ها

اردلان:با چند بازیکن برای نیم فصل دوم مذاکره کرده ایم

نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا از قهرمانی نیم فصل و شرایط تیم گفت.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا که قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتسال بانوان شد در مصاحبه ای از مذاکره با بازیکنان جدید و مواردی دیگر گفت.

وی بیان کرد : امروز ( روز بازی با دختران کویر مس کرمان ) شاهد بازی باکیفیتی بودیم و خوشبختانه بازیکنان تیم ما عملکرد خوبی مقابل تیم دختران کویر مس کرمان داشتند. شرایط ما در این دیدار پیچیده و سخت شده بود، چون نیم نگاهی به نتیجه بازی مس رفسنجان و ملی حفاری داشتیم که در آخر توانستیم با تعداد گل‌هایی که وارد دروازه حریف کردیم با عنوان قهرمان نیم فصل اول، هفته سیزدهم را به پایان برسانیم.

امسال اولین سال حضور من در لیگ برتر فوتسال بانوان به عنوان یک سرمربی بود و خداراشکر اتفاقات خوبی هم برای من رقم خورد. هر چند که تمام بازی‌های لیگ شرایط خاص خودش را داشت و حتی شاهد اتفاقات ناگواری هم در لیگ بودیم. تیم شهرداری رشت در ابتدای فصل انصراف داد و متاسفانه تیم ستارگان ورامین هم در میانه فصل منحل شد و بسیاری از معادلات را در لیگ بانوان بر هم زد.

خانم اردلان افزود : فلسفه باشگاه سایپا همیشه جوانگرایی و بازیکن سازی بوده است. ما همین رویکرد را در فوتسال بانوان شروع کردیم و بازیکنانی نظیر مارال ترکمان و مهدیه محمدزاده را در ترکیب قرار دادیم. همین رویه را ادامه خواهیم داد و سعی کردیم بازیکنان ناشناخته‌ی تیم در لیگ بهتر شوند.

بحث نقل و انتقالات در فوتسال بانوان مثل آقایان به راحتی انجام نمی‌شود، چون در بانوان پول کلانی رد و بدل نمی‌شود. راجع به ۲ تا سه گزینه صحبت کردیم که به جمع ما اضافه شوند، اما هر وقت قطعی شدند، نام آن‌ها را به طور رسمی اعلام می‌کنیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker