مسابقات و لیگمصاحبه ها

اطلاعیه در خصوص برگزاری مسابقات فوتسال

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در خصوص مسابقات فوتسال مطالبی را مطرح کرد.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال و لیگ دسته اول فوتسال و لیگ دسته دوم فوتسال کشور در فصل مسابقاتی ۹۹-۹۸ گفت:به دنبال درخواست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و موافقت ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا به عنوان مرجع تصمیم گیری در رابطه با مبارزه و پیشگیری از این بیماری و به جهت حفظ سلامت بازیکنان و مربیان و داوران و عوامل برگزاری مسابقات و اصحاب رسانه گفت؛ با توجه به نامشخص بودن تاریخ برگزاری مرحله نهایی مسابقات جام ملتهای آسیا و زمان مکفی برای برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور ، فینال این مسابقات پس از هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در اوایل سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

فوتسال ایزان
اطلاعیه در خصوص برگزاری مسابقات فوتسال

وی افزود:دیدارهای هفته چهاردهم ( معوقه ) گروه دوم لیگ دسته اول فوتسال کشور که مقرر بود در روزهای جمعه و شنبه شانزدهم و هفدهم اسفند ماه برگزار شود ملغی اعلام و زمان دقیق برگزاری این دیدارها و نیز مرحله پلی آف این مسابقات پس از هماهنگی های لازم متعاقبا اعلام خواهد شد.
جابری گفت: مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور از ۱۴ فروردین سال ۱۳۹۹ آغاز خواهد شد. همچنین دور برگشت مرحله نیمه نهایی و نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان از اواسط فروردین ماه سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker