فوتسال بانوانمصاحبه ها

غلامی:انگیزه زیادی برای قهرمانی داریم

نسیمه غلامی کاپیتان تیم فوتسال هئیت فوتبال خراسان از برنامه و انگیزه تیمش گفت.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، نسیمه غلامی کاپیتان تیم فوتسال بانوان هئیت فوتبال خراسان رضوی ، در مصاحبه ای گفت : رقابت‌های لیگ تا حدی جذاب و حساس شده است که به هیچ عنوان نمی‌توان تعیین کرد که کدام تیم‌ها جزو چهار تیم بالای جدول قرار می‌گیرند و به مرحله پلی آف رقابت‌ها صعود می‌کنند. در حال حاضر ۶ تیم بالای جدول رقابت نزدیکی برای کسب عنوان قهرمانی دارند و برای رسیدن به این هدف تلاش زیادی می‌کنند. رقابت‌ها در نیم فصل دوم بسیار نزدیک به هم دنبال می‌شود و نتایج غیر قابل پیش بینی هستند. در این شرایط است که عیار تیمی مشخص می‌شود و هر باشگاهی که تلاش بیشتری داشته باشد به مرحله پلی آف صعود می‌کند.

تیم فوتسال بانوان هئیت فوتبال خراسان رضوی
غلامی:انگیزه زیادی برای قهرمانی داریم

وی ادامه داد : وضعیت مالی تیم ما بسیار خوب است و مسئولان ۵۵ درصد از قرارداد‌های ما را پرداخت نموده اند و هیچ چیز برای ما کم نگذاشته اند. فاطمه شریف سرمربی تیم ما مدیریت بسیار خوبی روی تیم و بازیکنان دارد و خوشبختانه هر روز تمرینات منظمی را پشت سر می‌گذاریم. ما برای هر بازی برنامه ریزی خاص خودش را خواهیم داشت و تمام بازیکنان با انگیزه بسیار بالایی برای رسیدن به قهرمانی در مسابقات امسال تلاش می‌کنند.برنامه ریزی‌ها و نظم سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات این فصل قابل تحسین و همه چیز تا اینجای کار به خوبی پیش رفته است. با وجود اینکه در شرایط حاضر بیشتر باشگاه‌ها با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، اما امیدوارم در ادامه فصل تیمی از لیگ انصراف ندهد.

در پایان خانم غلامی افزود : برخی تیم‌ها هنوز پولی به بازیکنانشان پرداخت نکرده اند در حالی که تنها هفت هفته تا پایان لیگ زمان باقی مانده است. امیدوارم تیم‌هایی که مشکلات مالی دارند، این زمان باقی مانده را تحمل کنند.داوری‌ها در نیم فصل اول رقابت‌ها چندان رضایت بخش نبود، اما در نیم فصل دوم کیفیت قضاوت‌ها بهتر شد البته نه تا حدی که بگوییم شاهد داوریهای بسیار خوبی بودیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker