مسابقات و لیگمصاحبه ها

بازیکن گیتی‌پسند: تعطیلی لیگ به ضرر هر دو فینالیست است

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: امیدواریم قهرمان لیگ برتر فوتسال ما باشیم و بتوانیم جام قهرمانی را به اصفهان بیاوریم.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی “خبرگزاری تسنیم” ، تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون مانند فصل گذشته لیگ برتر فوتسال به فینال این رقابت‌ها صعود کردند تا قهرمان این فصل نیز از میان یکی از این دو تیم معرفی شود.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
بازیکن گیتی‌پسند: تعطیلی لیگ به ضرر هر دو فینالیست است

اما شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شد دیدار فینال لیگ برتر با تصمیم سازمان لیگ فوتسال به تعویق بیفتد و مشخص نیست که چه زمانی برگزار شود.

محمدرضا سنگ‌سفیدی بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان اما امیدوار است تیمش بتواند امسال جام قهرمانی لیگ برتر را به خانه بیاورد.

سنگ‌سفیدی در گفت‌وگویی ، درباره صعود تیمش به دیدار فینال لیگ برتر فوتسال با شکست سن‌ایچ ساوه اظهار داشت: دیدار با سن‌ایچ ساوه بازی سختی بود. تیم سن‌ایچ خوب بازی کرد ولی در نهایت این ما بودیم که برنده دیدار شدیم و به فینال راه یافتیم.

وی ادامه داد: شاید خیلی‌ها حدس می‌زدند که این دو تیم به فینال بیایند چون هر دو تیم از بازیکنان ملی‌پوش خوبی استفاده می‌کردند و طبیعی بود که گیتی‌پسند و مس سونگون به فینال بیایند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker