اخبار بازیکناناخبار فوتسال

برترین‌های فوتسال جهان در سال ۲۰۱۹ اعلام شد

کارشناسان سایت فوتسال پلنت به معرفی برترین‌‌های فوتسال جهان در سال ۲۰۱۹ پرداختند که در آن، نام هیچکدام از ایرانی‌ها در میان پنج رده نخست دیده نمی‌شود.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “تسنیم” ، سایت جهانی ” فوتسال پلنت “ که در هفته‌های گذشته نامزدهای برترین‌های فوتسال در سال 2019 میلادی را در بخش‌های مختلف اعلام کرده بود، رده‌بندی امتیازات را از دید کارشناسان خود اعلام کرد که در آن، هیچ کدام از ایرانی‌ها جزو مقام‌های اول تا پنجم جای ندارند.

در بخش بهترین دروازه‌بان بانوی جهان، سیلویا آگته از اسپانیا، آنا کاتارینا سیلوا از پرتغال و آنا کالیاری از برزیل به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند. فرزانه توسلی از ایران نیز با کسب 272 امتیاز، در جایگاه هفتم قرار گرفت.

در بخش بهترین بازیکن بانوی جهان، آماندینیا از برزیل، سویا آنیتا از اسپانیا و فیفو از پرتغال به رتبه‌های اول تا سوم رسیدند. سارا شیربیگی از ایران هم با 227 رأی به مقام ششم رسید.

در بخش بهترین دروازه‌بان مرد جهان، لئوناردو هیگوئیتا از برزیل، خوانخو از اسپانیا و گوئیتا از برزیل در جایگاه‌های اول تا سوم جای گرفتند. سپهر محمدی از کشورمان هم با 183 رأی به رده هشتم رسید.

در بخش بهترین داوران، خوان گایاردو از اسپانیا، نیکولا ژلیچ از کرواسی و چیارا پرونا از ایتالیا به مقام‌های اول تا سوم رسیدند. گلاره ناظمی، داور بانوی کشورمان هم با 273 امتیاز، رتبه ششم را کسب کرد.

در قسمت بهترین تیم‌های ملی جهان، تیم‌های ملی برزیل، پرتغال و اسپانیا به جایگاه‌های اول تا سوم رسیدند و ایران با 267 امتیاز به مقام ششم دست یافت.

تیم ملی فوتسال ایران
برترین‌های فوتسال جهان در سال ۲۰۱۹ اعلام شد

در بخش بهترین سرمربی تیم‌های ملی، خورخه گومز از پرتغال، مارکینیوش از برزیل و سرگئی اسکوروویچ از روسیه به رده‌های اول تا سوم رسیدند و محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران به جایگاه هفتم رسید.

لئوزینیو از برزیل، آنتونیو پرس از اسپانیا و ماتیوس داسیلوا از برزیل، جایگاه‌های اول تا سوم برترین جوان سال فوتسال جهان را از آنِ خود کردند و سالار آقاپور از ایران با 265 امتیاز، هشتم شد.

فرائو از برزیل، آدولفیتو از اسپانیا و بابالو از برزیل هم در رتبه‌های اول تا سوم برترین بازیکن سال فوتسال جهان ایستادند و مهدی جاوید از ایران با 232 امتیاز به مقام هشتم رسید.

آندرئو پلاسا از اسپانیا به عنوان بهترین مربی باشگاهی و باشگاه بارسای اسپانیا به عنوان بهترین باشگاه فوتسال جهان در سال 2019 انتخاب شدند. فوتسال ایران در این دو بخش نماینده‌ای نداشت.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker