اخبار فوتسالمصاحبه ها

بیغم :توپ هایمان گل نشد و مقصر شکست خودمان هستیم

حمید بی‌غم بعد از شکست تیمش مقابل سن‌ایچ ساوه اظهار داشت: بازیکنان ما خیلی خوب دویدند، جنگیدند و تلاش کردند، هیچ مشکلی نبود و توپ‌هایمان وارد دروازه نشد

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی باشگاه فوتسال گیتی پسند اصفهان ،  حمید بی‌غم بعد از شکست تیمش مقابل سن‌ایچ ساوه اظهار داشت: بازیکنان ما خیلی خوب دویدند، جنگیدند و تلاش کردند، هیچ مشکلی نبود و توپ‌هایمان وارد دروازه نشد و مقصر خودمان هستیم.

سرمربی گیتی‌پسند افزود: جایی که بازیکن باید پاس می‌داد، نداد و گل نزدیم، تیم مقابل در ضد حمله گل زد و برنده شد؛ امیدوارم بتوانیم در بازی سوم جبران کنیم.

وی با بیان این‌که مصدومان احتمالا به بازی سوم برسند، گفت: البته فرقی نمی‌کند و ما یک تیم هستیم، بازیکنان امروز هم بد بازی نکردند و تلاششان را کردند؛ مطمئن هستم در بازی سوم قوی‌تر ظاهر خواهیم شد و برنده می‌شویم.

بی‌غم در مورد عدم استفاده از حسن‌زاده بیان داشت: اصغر‌ حسن‌زاده 2 کارت زرد داشت و متاسفانه وضعیت طوری بود که می‌ترسیدیم، در اصفهان میزبان هستیم اما 2 نفر از کادر فنی اخراج شدند، هر 2 نیمه تیم ما را 5 خطایی کردند و داوران یک‌سره با بازیکن تیم ما صحبت می‌کردند.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
بیغم :توپ هایمان گل نشد و مقصر شکست خودمان هستیم

سرمربی گیتی‌پسند تصریح کرد: یک مربی از سن‌ایچ را می‌خواست اخراج کند، 5 دقیقه طول کشید، تمام بازی مربی آن‌ها ایستاده بود و آخر ما بد شدیم و آن‌ها خوب؛ اعتراض در فوتسال ایران مد شده و در بازی بعد ما هم چنین کاری خواهیم کرد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker