مسابقات و لیگمصاحبه ها

تقوی:بعضی ها با طرح حمایت از جوانان به دنبال ایجاد تفرقه و تضعیف فوتسال هستند.

سرپرست تیم فوتسال ستارگان ورامین از بعضی از طرح های غیر واقعی حمایتی از جوانان فوتسال گفت

به گزارش فوتسال کمپ ، اکبر تقوی که سرپرستی تیم فوتسال ستارگان ورامین را بر عهده دارد در مصاحبه ای ضمن تبریک سال نو شمسی ،  از بعضی از حواشی پیرامون جوانان فوتسال کشور و لیگ برتر فوتسال گفت.

وی ضمن تبریک نوروز در مورد لیگ برتر فوتسال گفت : ضمن عرض تبریک عید نوروز به جامعه ورزش به خصوص فوتسال کشور؛ معتقدم لیگ برتر امسال سطح بالایی داشت، همانطور که اطلاع دارید بیشتر بازیکنان ملی پوش در دو تیم گیتی پسند و مس سونگون حضور داشتند و سایر بازیکنان به خوبی بین دیگر تیم‌های دیگر تقسیم شده بودند که همین موضوع باعث شد شاهد بازی‌‌‌های بسیار نزدیک و جذابی باشیم. در لیگ سال گذشته تیم‌های سقوط کننده امتیازات خیلی خوبی به نسبت فصل‌های گذشته کسب کردند که نشان از کیفیت بالا و نزدیکی تیم‌ها دارد.

برگزاری بازی‌ها به سبک پلی‌آف اتفاق جدیدی بود که مزایا و کاستی‌‌‌هایی داشت. تمام تیم‌‌ها تا آخرین لحظه با امید و انگیزه جنگیدن تا جایگاه بهتری در جدول داشته باشند و به پلی آف صعود کنند از خوبی‌‌های این مرحله بود اما فشردگی مسابقات، فرسایشی شدن ، مصدومیت‌‌‌های فراوان و احتساب کارتهای زرد در مرحله حذفی برای تیم ها مشکل ساز شده بود که باید دوستان در سازمان لیگ برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی کنند تا سال آینده شاهد پیشرفت مسابقات باشیم.

تقوی در مورد فوتسال ملی و فوتسال آسیا نیز گفت : فوتسال در آسیا در حال پیشرفت است و نباید خودمان را در نتایج گذشته نگاه داریم و دلخوش به آن ؛ فوتسال امروز آسیا با ۱۰ سال پیش خیلی متفاوت است. درگذشته تمامی تیم‌‌‌های ایرانی توانایی قهرمانی در جام باشگاه‌‌‌های آسیا را داشتند اما در چند سال گذشته شاهد پیشرفت بسیار زیاد سایر کشور‌‌ها هستیم چرا که برای این رشته هزینه‌های بسیاری می‌کنند و رشد فوق العاده‌‌‌ای داشته اند.

تیم فوتسال ستارگان ورامین
تقوی:بعضی ها با طرح حمایت از جوانان به دنبال ایجاد تفرقه و تضعیف فوتسال هستند.

برای موفقیت تیم ملی باید از تمام پتانسیل فوتسال کشور استفاده شود و کل جامعه فوتسال هم صدا و متحد از تیم ملی حمایت کنند، اینکه عده‌‌ای با طرح موضوعاتی چون شعار حمایت از جوانان و تشکیل تیم‌‌‌‌های دیگر آن هم در مقطعی که کمیته فوتسال به تعهدات گذشته عمل نکرده و باتوجه به اینکه فدراسیون فوتبال مشکلات مالی فراوانی دارد طرح مسایلی غیر ضرور و تفرقه افکن ، باعث تضعیف روحیه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی می‌گردد. انتظار می‌‌رود کمیته فوتسال با درایت و هوشمندی اجازه ندهد در سطح تیم‌های ملی شکاف و اختلاف بوجود آید باید اجازه داد سرمربی تیم ملی بزرگسالان و کادر فنی در چهار چوب مقررات و در راستای اهداف مدنظرشان حرکت کنند. سرمربی تیم ملی باید جوابگوی عملکرد و نتایج باشد.

وی در پایان اظهار داشت : وحدت و آرامش بزرگترین نیاز تیم ملی است چون چیزی بزرگتر‌‌‌‌ از نام ایران و موفقیت تیم ملی وجود ندارد. فدراسیون فوتبال ، کمیته فوتسال و سازمان لیگ باید با برنامه‌ریزی و جلسات متعدد با اهالی فوتسال ؛ از باشگاه‌‌‌ها حمایت بیشتری کنند زیرا این باشگاه ها هستند که می‌توانند برای تیم ملی پشتوانه‌سازی کنند. اما متاسفانه مشکلات مالی اکثر باشگاه‌‌ها به‌ حدی زیاد است که اکثر آنان در بخش تیم‌های پایه عملا فعالیتی ندارند، امیدوارم جامعه فوتسال با همدلی و اتحاد بیشتر باعث رشد و ترقی و پیشرفت جوانان این کشور و موفقیت فوتسال در سطح ملی باشند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker