فوتسال بانوانمصاحبه ها

توسلی:این انتخاب باعث افزایش انگیزه من می شود.

فرزانه توسلی در مورد انتخابش به عنوان نامزد برترین گلر 2019 جهان گفت.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، بعد از اینکه نام فرزانه توسلی در میان نامزدهای انتخاب شده برای کسب عنوان برترین گلر سال 2019 جهان ، که توسط سایت “فوتسال پلنت” اعلام شد ، دیده می شد ، وی در مصاحبه ای از انتخابش و سایر شرایط گفت.

وی گفت : خوشحالم امسال هم مانند سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ به عنوان نامزد ۱۰ دروازه بان برتر دنیا از سوی سایت فوتسال پلنت انتخاب شدم.

متاسفانه به دلیل کمبود بازی های برون مرزی نسبت به سایر کاندیداها کمتر دیده می شویم و اینکه تیم ملی از سال ۲۰۱۸ بعد از قهرمانی در جام ملت های آسیا در هیچ تورنمتی جز تورنمت ۴ جانبه روسیه که اردیبهشت سال گذشته برگزار شد شرکت نداشت که بنده هم به خاطر پاره ای از مشکلات با مشاور فنی تیم در آن دوران در تیم ملی نبودم.

در واقع حضور در آن تورنمنت می توانست فرصتی برای رقابت با دیگر کاندیداها از اسپانیا، پرتغال و روسیه باشد که حریفان جدی من در کسب عنوان بهترین گلری جهان هستند.

توسلی در مورد نامزد شدن برای کسب این عنوان نیز گفت : خوشحالم به خاطر اتفاقاتی که در آن برهه برای من رخ داد باعث نشد که از سوی سایت فوتسال پلنت نادیده گرفته شوم.

این انتخاب باعث ایجاد انگیزه و انرژی مضاعف در من شد و امیدوارم که بتونم با پشتکار و تمرینات مداوم باعث افتخار مردم کشورم بخصوص رشته فوتسال باشم.

وی در پایان در مرود رقبایش گفت : در مورد رقبا هم باید بگویم غیر از شناخت نسبی به گلرهای پرتغال، اسپانیا، روسیه و ژاپن شناختی نسب به دیگر کاندیداها ندارم. در آخر از خانواده ام تشکر می کنم که همیشه حامی و پشتیبان من بودند. همچنین از تمامی مربیان عزیزم که در این مدت همراه من بودند تشکر می کنم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker