فوتسال بانوانمصاحبه ها

توسلی: به دنبال سومین قهرمانی در آسیا هستیم

دروازه بان ملی پوش تیم فوتسال نامی نو گفت: با توجه به پیشرفتی که در فوتسال تیم های آسیایی شاهد بودیم، کار سختی در دفاع از عنوان قهرمانی خود داریم.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “ایسنا” ، فرزانه توسلی در خصوص الهام گرفتن از عابدزاده و بوفون گفت: عملکرد فنی و اخلاقی، همچنین پشتکار و اراده محکم این افراد برای من همیشه مثال زدنی بوده، خونسردی و اعتماد به نفس عابدزاده و بوفون که طی این سال ها با حفظ عملکرد هنوز در سطح اول فوتبال فعالیت می کند.

وی در رابطه با تیم ملی، گفت: تیم ملی با کادر جدید تقریبا در حال شکل گیری بود و خود را برای مسابقات آسیایی آماده کرد که با شیوع ویروس کرونا اردوهای تیم لغو شد.

وی در خصوص وضعیت فوتسال زنان در آسیا خاطر نشان کرد: امسال با توجه به پیشرفت قابل ملاحظه تیم های آسیایی راه سختی را برای تکرار قهرمانی در پیش داریم؛ اما قطعا ما در تیم ملی به دنبال کسب سومین قهرمانی ایران در آسیا هستیم.

تیم ملی فوتسال ایران
توسلی: به دنبال سومین قهرمانی در آسیا هستیم

توسلی در خصوص نامزد شدن بازیکنانی از ایران در دیگر بخش های مختلف سایت فوتسال پلنت افزود: فوتسال ایران در بخش آقایان و بانوان از پتانسیل بالایی برخوردار است، ایران در فوتسال سرشار از بازیکنان مستعد است که قطعا انتخاب این افراد به عنوان نامزد بهترین ها در سطح جهانی نشان از توانایی های بازیکنان ایرانی است و چه بسا که با بها دادن به این رشته و فعالان آن بتوانیم نامزدهای بیشتری از ایران داشته باشیم.

فرزانه توسلی دروازبان ملی پوش تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان برای سومین سال متوالی بنا به گزارش سایت فوتسال پلنت در بین ۱۰ نامزد دریافت جایزه بهترین دروازه بان فوتسال بانوان جهان قرار گرفت و در پایان نیز در جایگاه هفتمین دروازه بان جهان ایستاد. وی پیش از این در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ عنوان بهترین دروازه بان آسیا را کسب کرد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker