تیم های ملیفوتسال بانوان

تیم ملی فوتسال بانوان در تورنمنت روسیه

در حال حاضر تنها تورنمنت قطعی و برنامه ریزی شده فوتسال بانوان،تورنمنت روسیه است.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال بانوان در این مورد مصاحبه ای انجام داده است که آن را مشاهده می کنید.

وی گفت : برای حضور در تورنمنت بین‌المللی روسیه، از این کشور به ما نامه زده‌اند  و اسامی بازیکنان حاضر در این تورنمنت را از ما خواسته‌اند. دیدارهای ما مشخص شده است که در چه تاریخی و با چه تیمی بازی می‌کنیم. تا این لحظه این رقابت‌ها لغو نشده و به صورت قطعی می‌دانیم که برگزار می‌شود. ملی‌پوشان باید ۱۸ فروردین با پرتغال بازی کنند و  ۱۹ و ۲۱ فروردین به مصاف روسیه و سوئد خواهند رفت.

یاری ادامه داد : اکنون کرونا یکی از موضوع‌های حساس جامعه است و ما برای حضور در بازی‌های دانشجویان جهان در بلژیک رایزنی‌های لازم را انجام دادیم. این رقابت‌ها قرار است یکم اردیبهشت برگزار شود باید ببینیم که این دیدارها انجام می‌شود یا خیر. گرچه بازی‌های المپیک توکیو نیز تحت تاثیر شیوع این ویروس قرار گرفته است و بعید نیست که بازی‌های دانشجویان جهان و نیز مسابقات قهرمانی آسیا فوتسال زنان در تیرماه در کویت با تغییر زمان مواجه شود.  با توجه به اینکه این اتفاق جهانی تنها مخصوص آسیا نیست و تمامی کشورهای جهان را شامل می‌شود، شرایط سختی را برای همه ایجاد کرده است. مهم‌تر از مسابقات قهرمانی آسیا سلامت بازیکنان است که برای ما اهمیت زیادی دارد. اکنون مرحله دور برگشت لیگ فوتسال زنان لغو شده و به بعد از عید موکول شد. تمرینات ملی‌پوشان نیز لغو شد. در وهله نخست سلامت بازیکنان مهم است و این امر شوخی‌بردار نیست.

تیم ملی فوتسال بانوان
تیم ملی فوتسال بانوان در تورنمنت روسیه

خانم یاری در مورد لیگ برتر فوتسال بانوان نیز گفت :  بله کمیته فوتسال پیگیر این قضیه بود و اعلام کرد که این دیدارها به بعد عید موکول شده است اما فوتبال را هنوز نمی‌دانم. شرایط برای همه یکسان است و بازیکنان، مدیران عامل باشگاه‌ها و سرمربیان تیم‌ها تحت فشار هستند و به حدی از آمادگی رسیده‌اند تا تا حساس ‌ترین مرحله را پشت سر بگذارند اما بدلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت بازیکنان باید بازی‌ها را لغو کنند. سلامت بازیکنان مهم است و وقتی تمرینات تعطیل شود همه آنان به استان‌های خود باز می‌گردند و از شرایط آرمانی دور می‌شوند. امیدوارم بعد از عید این بیماری ریشه‌کن شود. بازیکنان تیم ملی باید قبل از تورنمنت روسیه دور هم جمع شوند و تمریناتی داشته باشند و همین امر می‌تواند خطرآفرین باشد. وقتی این بیماری کنترل نشود جای نگرانی زیادی وجود دارد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker