اخبار فوتسالمصاحبه ها

شمسایی: مردم در روزهای سخت، کمک حال یکدیگر هستند

کاپیتان سابق تیم ملی گفت: مردم ایران همیشه در شرایط سخت کمک حال یکدیگر هستند و در روزهای سختی که برای کشور پیش آمده، پشت همدیگر را خالی نمی‌کنند.

به گزارش فوتسال کمپ وبه نقل از سایت رسمی “خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران – ایرنا” ، «وحید شمسایی» روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: سهم هر کدام از افراد جامعه این است که بهداشت فردی را رعایت کنیم و مراقب کسانی که با ما زندگی می‌کنند، باشیم.

وی افزود: مردم ایران همیشه در شرایط سخت کمک حال یکدیگر هستند و در روزهای سختی که برای کشور پیش آمده است، پشت همدیگر را خالی نمی‌کنند و همه مردم و مسوولین، در این شرایط حساس باید کاری کنند تا از پیشرفت این ویروس جلوگیری شود.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: به طور قطع سلامتی، مهم‌ترین موضوع برای انسان‌ها است و مردم اگر می‌خواهند این بیماری زودتر از بین برود، باید در خانه بمانند و با این قضیه کنار بیایند. شرایط عید امسال با همه سال‌های گذشته تفاوت دارد و باید دید و بازدیدهای عید را کمتر کنیم تا به سلامتی کسی لطمه نخورد.

 

وی تصریح کرد: از همه پزشکان و پرستاران که در این روزها تلاش بسیاری برای سلامتی مردم می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم مردم هم با رعایت موارد بهداشتی به کمتر شدن کار آنان کمک کنند.

شمسایی در پایان گفت: موارد بهداشتی را رعایت کنیم و در روزهای سخت کنار یکدیگر باشیم تا این بیماری از بین برود. هر فرازی، فرودی دارد و بعد هر سختی، آسانی است و به طور قطع روزهای خوشی به زودی می‌رسد و همه چیز به روال عادی باز می‌گردد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker