فوتسال بانوانمسابقات و لیگ

دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان

دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال زنان با پیروزی حفاری بر سایپا و توقف خراسان رضوی برابر مس رفسنجان همراه بود.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ و به نقل از آی دابلیو اسپورتس ،دیدارهای دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان امروز چهارشنبه ۳۰ بهمن ۹۸ با انجام دو بازی در تهران و مشهد برگزار شد و حفاری خوزستان تنها تیم برنده دیدارهای امروز بود.

در تهران، سایپا در سالن غدیر میزبان حفاری خوزستان بود که نتیجه را ۴ بر ۳ به حریف خود واگذار کرد. سحر پاپی ۲ گل و فاطمه پاپی ۲ گل برای حفاری و آرزو صدقیانی زاده (پنالتی) و مارال ترکمان و شهین افلاکی برای سایپا گلزنی کردند.

در روزی که تیم حفاری خوزستان موقعیت‌های بیشتری نسبت به میزبان خلق کرد و می‌توانست حتی گل‌های بیشتری نیز به ثمر برساند با حداقل اختلاف در تهران پیروز شد تا در یک قدمی حضور در فینال بالاترین سطح فوتسال زنان ایران قرار بگیرد و به نظر می‌رسد کار برای سایپا تمام شده است مگر اینکه سایپا در اهواز دست به کار بزرگی بزند.

در مشهد، و در سالن شهید بهشتی دیدار هیئت خراسان رضوی و مس رفسنجان به تساوی ۲ بر ۲ انجامید. طناز آرمات و نسیمه غلامی برای هیئت خراسان و هما آقایی و زهرا قلی زاده برای مس رفسنجان موفق به فتح دروازه حریف شدند.

لیگ برتر فوتسال بانوان
دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان

شاگردان فاطمه شریف با وجود اینکه ۲ گل عقب افتادند به بازی برگشتند تا در خانه سرافکنده نباشند. این تساوی در مسابقه‌ای که حواشی زیادی هم داشت، جذابیت دیدار برگشت دو تیم در جنوب را افزایش می‌دهد. مسابقه فوق العاده ای در رفسنجان در پیش خواهد بود.

دیدارهای دور برگشت هفته اول اسفند به میزبانی شهرهای اهواز و رفسنجان برگزار می شود تا تکلیف ۲ تیم راه یافته به فینال مشخص شود. سال گذشته نامی نو اصفهان قهرمان این مسابقات شده بود که امسال حتی به جمع ۴ تیم برتر نیز راه نیافت.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker