تیم های ملیمصاحبه ها

پرهیزکار:تشکیل تیم ملی فوتسال ب جزء وظایف کمیته فوتسال است.

رئیس کمیته فوتسال از تیم ملی فوتسال و سایر مسائل گفت گویی کرده است.

به گزارش فوتسال کمپ ، داود پرهیزکار در مورد تشکیل تیم ملی فوتسال (( ب )) گفت :  ما برای حمایت از تیم ملی بزرگسالان چنین تصمیم گرفتیم. البته این مسئله فعلا طرح موضوع است که با آن موافقت شده و در خصوص جزئیات تصمیمی گرفته نشده است.

وی درمورد سوال (( نظرخواهی محمد ناظم الشریعه که سرمربی تیم ملی فوتسال است )) گفت :  تشکیل تیم ملی «ب» جزو وظایف کمیته فوتسال است نه سرمربی تیم ملی، اما هیچ اتفاقی رخ نداده و ما هم می‌خواهیم تیمی را تشکیل بدهیم که پشتوانه تیم بزرگسالان ایران باشد.

ما هنوز هیچ تعریفی در خصوص چگونگی این تیم انجام نداده‌ایم و هنوز مشخص نیست که چه کار می‌خواهیم بکنیم. فعلاً باید شرایط انجام چنین مسئله‌ای فراهم باشد.

پرهیزکار در خصوص اختلاف بین حسین شمس و محمد ناظم الشریعه نیز اظهار داشت : من در جلساتی که دو طرف حضور داشتند اختلافی ندیدم. البته در کار اجرایی ممکن است اختلاف نظر‌هایی وجود داشته باشد، اما آنطور که مدنظر شماست اختلاف شدید و سنگینی وجود ندارد. الان اختلاف شمس و ناظم الشریعه چه ارتباطی به موضوع تیم «ب» دارد؟ مگر شمس می‌خواهد سرمربی تیم «ب» یا تیم بزرگسالان شود؟ برای من عجیب است که چرا رسانه‌ها با این تصمیم ما مخالفت کردند. مگر قرار است اشتباهی صورت بگیرد؟ در اصل موضوع که تشکیل تیم «ب» است هیچ مسئله غلطی وجود ندارد، اما این که بین چند نفر اختلاف وجود داشته باشد بحث دیگری است.

نمی‌خواهیم تیم ملی نتیجه نگیرد یا جلوی تیم ملی بایستیم، بلکه می‌خواهیم به تیم‌ملی کمک کنیم. قطعاً برای انتخاب سرمربی تیم به و حتی بازیکنان نظر ناظم الشریعه بسیار مهم است. برنامه این است که سرمربی تیم «ب» هر کسی که باشد باید با ناظم الشریعه هماهنگ شود. همچنین باید با سرمربی تیم زیر ۲۰ سال ما هم هماهنگ باشد. نمی‌شود که برنامه سرمربی بزرگسالان و سرمربی زیر بیست سال یکی باشد، اما برنامه سرمربی‌ تیم «ب» تفاوت بکند.

تیم ملی فوتسال ایران
پرهیزکار:تشکیل تیم ملی فوتسال ب جزء وظایف کمیته فوتسال است.

وی ادامه داد :  شما به من بگویید تیم زیر ۲۰ سال ایران که دو دوره قبل قهرمان آسیا شد بازیکنانش کجا هستند؟ می‌خواهیم تیم «ب» را تشکیل بدهیم که هوای این بازیکنان را داشته باشیم. ضمن اینکه تشکیل این تیم نظر همه اعضای کمیته فنی بوده نه فقط حسین شمس. این دوستان نمی‌خواهند با آبروی خودشان بازی کنند. باز هم تاکید می‌کنم که دنبال تخریب تیم ملی نیستم. مگر دیوانه هستم که بخواهم تیم‌ ملی خودم را تخریب کنم؟ تشکیل تیم «ب» جزو برنامه‌های سال آینده است و حتی ممکن است به بازی‌های قهرمانی آسیا هم نرسد.

ما برای‌های رده پایین‌تر هم برنامه داریم و می‌خواهیم تیم زیر ۱۶ و تیم زیر ۱۸ سال را تشکیل بدهیم که برای تیم زیر ۲۰ سال و تیم بزرگسالان پشتوانه سازی کنیم.

پزهیزکار در پایان در خصوص پاداش تیم ملی فوتسال گفت : وی در پایان در خصوص اینکه آیا بلاخره پاداش اعضای تیم ملی فوتسال پرداخت می‌شود یا خیر عنوان کرد: متاسفانه نتوانستیم برای سال ۹۸ این اتفاق را رقم بزنیم. این پاداش‌ها حتی برای زمان قبل از ما و حق اعضای تیم ملی است. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم، اما خوب جدا از فدراسیون فوتبال نیستیم و فدراسیون باید در این خصوص به ما کمک کند. ضمن اینکه قبلاً به ما قول‌هایی داده شده که ما روی آنها حساب کردیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker