فوتسال بانوانمصاحبه ها

غلامی : مردم باید در خانه هایشان بنشینند.

کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان ایران از ویروس کرونا ، پاداش های معوقه و .... گفت.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی “خبرگزاری مهر”، نسیمه غلامی بازیکن و کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان از مسائل مختلف در مصاحبه خود گفت.

وی در مورد پاداش های معوقه و وضعیت تمرین تیم ملی فوتسال بانوان اظهار داشت : منتظر اقدام فدراسیون فوتبال برای پرداخت پاداش هایمان هستیم.

نسیمه غلامی
غلامی : مردم باید در خانه هایشان بنشینند.

طبق برنامه هفتگی که مربی بدنساز تیم ملی در اختیار ملی پوشان قرار می دهد در منزل تمرینات قدرتی را پیگیری می کنیم. با توجه به اتفاقات رخ داده کارمان در مسابقات قهرمانی آسیا سخت تر شده است. هیچ فرصت دیگری برایمان باقی نمانده است فقط امیدواریم رقابت‌های به تعویق بیافتد تا بتوانیم برای سومین بار جام قهرمانی را در آسیا بالای سر ببریم.

از یک ماه پیش فدراسیون شماره حساب بازیکنان را دریافت کرد تا در عرض یک هفته نصف پاداش ها را پرداخت کند اما به لطف فدراسیون دریافتی نداشته ایم و هنوز این اتفاق رخ نداده است. کل مبلغ پاداش هایمان ۲۲ میلیون تومان است.

نسیمه غلامی در مورد ویروس کرونا نیز گفت : واقعا ویروس خطرناکی است. مردم باید در خانه هایشان بمانند تا هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود. آرزوی قلبی ام این است تا با ریشه کن شدن این بیماری مردم ایران و جهان یک بار دیگر در سلامت به زندگی عادی بازگردند.

 

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker