اخبار فوتسالفوتسال بانوان

لطفا رسانه را در فوتسال بانوان جدی بگیرید.

حاشیه های در مورد خبر مرگ بانو فوتسالیست قمی بر اثر کرونا وجود دارد.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ و به نقل از سایت آی دابلیو اسپورتس (پایگاه خبری ورزش زنان ایران) ،موضوع فوت مرحومه الهام شیخی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا باز هم مهر تاییدی بر فقدان تخصص در حوزه ورزش زنان نزد رسانه‌های بعضاً اسم و رسم دار بود.

پس از اینکه اعلام شد الهام شیخی فوت کرده است او از طریق خروجی برخی رسانه‌ها به تیم ملی لینک شد در حالی که هیچ سندی درباره حضور او حتی به طور مقطعی در تیم‌های ملی هم وجود نداشت.

گروهی از خروجی‌ها نیز که به اعتبار خبر اهمیتی نمی‌دهند و بیشتر به دنبال کلیک و لایک هستند بلافاصله با تیتر بازیکن سابق تیم ملی فوتسال بر اثر کرونا فوت شد این خبر را منتشر کردند.

قسمت جالب‌تر قضیه ۲۴ ساعت بعد بود زمانی که یک الهام شیخی دیگر که فوتسالیستی اصفهانی بوده کلیپی منتشر کرد که در آن فوت خود را تکذیب کرده بود و البته گفته بود که الهام شیخی که فوتسالیستی از قم بوده با وی تفاوت دارد و حتی برای همنام قمی خود آرزوی مغفرت کرد.

رسانه‌های شتاب زده و فاقد تخصص نیز دوباره حماسه آفریدند و اصل خبر را به طور کامل تکذیب کردند و گفتند خبر فوت الهام شیخی صحت ندارد و تکذیب شده است. آنها احتمالاً حتی ویدئوی دختر اصفهانی را اصلاً ندیده بودند و خواندن یک تیتر در یک کانال تلگرامی اکتفا کردند.

فوتسال بانوان
لطفا رسانه را در فوتسال بانوان جدی بگیرید.

برای کمبود اطلاعات کافی نزد برخی از رسانه‌ها در زمینه ورزش زنان نمونه‌های پرشماری وجود دارد. آنها گاهی از سر این ناآگاهی سوژه‌های نامناسب برای پرداختن و بولد کردن را انتخاب می‌کنند، مطالبی که سرشار از نبود اشراف به موضوع است منتشر می‌کنند و با تماس و سفارش و آشنا، گزارش‌هایی در مورد یک ورزشکار خاص به نمایش عمومی می‌گذارند که مصرفی عوامانه دارد. قائل شدن جایگاه برای ورزش زنان پیشکش؛ لااقل آدرس اشتباه به مخاطب ندهید!

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker