اخبار فوتسالمسابقات و لیگ

مس فینالیست شد،فینالیست بعدی در بازی سوم مشخص می شود

بازی برگشت لیگ برتر فوتسال در مرحله نیمه نهایی برگزار شد.

به گزارش فوتسال کمپ ، دراصفهان تیم فوتسال گیتی پسند که در بازی رفت درساوه با نتیجه ۷ بر ۴ پیروز شده بود در سالن خالی از تماشاگر پیروزی اصفهان از تیم فوتسال سن ایچ پذیرایی کرد.نیمه اول با نتیجه 2 بر 1 به نفع گیتی پسند به پایان رسید که سعید عباسی و والکس برای گیتی پسند و مهدی عامری برای سن ایچ در این نیمه گلزنی کردند.

در نیمه دوم سن ایچ با گلزنی علی مروتی کار را به تساوی کشاند اما بلافاصله حمید احمدی گل دوم گیتی پسند را وارد دروازه سن ایچ کرد.در دقایق پایانی سن ایچ بار دیگر به تساوی دست یافت اما محمد حسین درخشانی با زدن گل چهارم مجدد گیتی پسند را پیش انداخت.سپس سن ایج با روی آوردن به پاور پلی گل تساوی را زد تا در وقت های اضافه نیز از روی نقطه پنالتی به گل برتری دست یابد و بازی را با نتیجه 5 بر 4 به نفع خود به پایان برساند. بدین ترتیب بازی سوم دو تیم روز دوشنبه ۱۲ اسفند در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود تا تیم برنده به فینال راه یابد.

لیگ برتر فوتسال
مس فینالیست شد،فینالیست بعدی در بازی سوم مشخص می شود

مس نیز که در بازی قبل 5 بر 0 تیم فوتسال ستارگان ورامین را برده بود ،  در تبریز ،نیمه اول را با نتیجه 1 بر 0 با گل میثم خیام به پایان رساند.این تیم که محتاطانه بازی می کرد با گلزنی مهدی جاوید به دومین گل دست یافت تا تیم رقیب به پاور پلی روی آورد اما به نتیجه ای نرسد و تیم مس به فینال رقابت ها صعود کند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker