تیم های ملیمصاحبه ها

هاشم‌زاده: عملکرد فوتسال ایران در سال گذشته متوسط بود

مربی تیم ملی عملکرد این تیم در سال ۱۳۹۸ را متوسط دانست و ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان، تیم ملی در سال ۱۳۹۹ از اعتبار فوتسال ایران دفاع کند.

به گزارشفوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “ایسنا” ، محمد هاشم زاده، مربی تیم ملی فوتسال ایران در گفت‌وگویی در مورد سال ۱۳۹۸ گفت: سال ۹۸ سال خوبی به لحاظ شخصی برای من نبود چون یکی از عزیزانم را از دست دادم و اواخر سال هم با بیماری کرونا زندگی همه تحت تاثیر قرار گرفت که من هم از بقیه مستثنی نبودم. وقتی می شنوم دوست و آشنایی به این بیماری مبتلا شده ناراحت می شوم. در کل سال ۹۸ از ابتدای سال تا پایان آن شاهد حوادث تلخی بودیم از جمله سیل، زلزله، سقوط هواپیما و ویروس کرونا که باعث شد مردم روزهای پایانی سال به جای شور و شوق خرید عید در خانه بمانند. امیدوارم ویروس کرونا زودتر از بین برود و همه مردم ایران و دنیا به زندگی عادی برگردند.

تیم ملی فوتسال ایران
هاشم‌زاده: عملکرد فوتسال ایران در سال گذشته متوسط بود

او افزود: در سال ۹۸ فوتسال ملی ما با فراز و نشیب زیادی همراه بود و یکی دو تورنمنتی که شرکت کردیم چون بازیکنان را زیاد در اختیار نداشتیم چند نتیجه غیر قابل قبول گرفتیم. از سویی در حالی که تمرینات تیم ملی را از چند هفته زودتر برای بازی های فوتسال قهرمانی آسیا شروع کردیم تا به هماهنگی برسیم به خاطر ویروس کرونا مسابقات و در پی آن تمرینات لغو شد. روی هم رفته سال متوسطی برای فوتسال ایران بود. سال ۱۳۹۹ فوتسال ایران مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی را در پیش دارد که امیدوارم با حمایت مسئولان، نتایج خوبی در این دو تورنمنت مهم بگیریم.

هاشم زاده با اشاره به تعطیلات نوروز ۹۹ گفت: امسال عید را در تهران می‌مانم چرا که عقلانی‌ترین کار این است که در خانه بمانم. با وجود اینکه برای سفر به شیراز برنامه ریزی کرده بودم اما نزد خانواده خودم هستم. در خانه فیلم نگاه می‌کنم، وقتم را با دخترم و خانواده می‌گذرانم، ورزش می‌کنم، به کارهای عقب افتاده می‌رسم و کتاب می‌خوانم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker