اخبار بازیکنانمصاحبه ها

اسماعیل پور : زنگ خطر برای فوتسال ایران به صدا در آمده است

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: زنگ خطر برای فوتسال به صدا در آمده و مسئولان باید به فکر چاره باشند.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی “خبرگزاری ایسنا” ،احمد اسماعیل‌پور بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت فوتسال ایران و خودش در سال ۱۳۹۸ گفت: سال ۱۳۹۸به شخصه برای خودم بد نبود و در فوتسال باشگاهی عمکلرد خوبی داشتم اما برای فوتسال ایران زیاد جالب نبود و نتایج نا امید کننده‌ای در برخی بازی‌ها رقم خورد که زنگ‌خطر برای فوتسال به صدا در آمد و باید مسئولین به فکر چاره باشند تا فوتسال ما از مسیر رو به رشدی که داشته منحرف نشود.در کل سال ۱۳۹۸ سال خوبی برای ایران هم نبود چرا که شروعش با سیل و تمام شدنش با ویروس کرونا بود و از ته دل آرزومندم تا مردم ایران سلامت باشند و سال خوبی در انتظار آن‌ها باشد.

تیم ملی فوتسال
اسماعیل پور : زنگ خطر برای فوتسال ایران به صدا در آمده است

او در مورد فوتسال ایران در سال ۱۳۹۹ بیان کرد: فوتسال ایران در سال ۱۳۹۹ دو رویداد مهم بازی‌های قهرمانی آسیا و جام جهانی را در پیش دارد. انتظارات از فوتسال ایران بالاست و امیدوارم با توجه بیشتر مسئولان و برنامه ریزی خوب بتوانیم در هر دو رویداد نتایج خوبی گرفته و انتظارات را بر آورده کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال در پایان گفت: عید نوروز را حتماً در ‌خانه می‌مانم و از همه می‌خواهم که به همدیگر کمک‌ کنیم تا این ویروس از بین رفته و کسی آسیب نبیند. من خودم‌ به شخصه فیلم می‌بینم، از همه می‌خواهم که در خانه بمانند وخودشان را با خواندن کتاب، دیدن فیلم و… مشغول کنند. درست است که سخت است و ما آداب خوبی مثل دید و بازدید را درعید نوروز داشتیم اما امسال باید این شرایط را تحمل کرد و باید به فکر همه بود. این مسئله شوخی بردار نیست و باید تا جایی که امکان دارد هوای همدیگر را داشته باشیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker