مسابقات و لیگمصاحبه ها

اصغری مقدم:لیگ برتر فوتسال همه چیز داشت جز پخش زنده!

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه از لیگ برتر فوتسال گفت.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی “خبرگزاری مهر” ،جواد اصغری مقدم در گفتگویی با اشاره به حضور تیم فوتسال سن ایچ در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال و حذف در این مرحله مقابل گیتی پسند گفت: امسال، لیگ برای ما عالی بود. سال گذشته تیم سن ایچ به لیگ برتر آمد و وقتی در پایان فصل قبل در رده پنجم قرار گرفتیم، توقعات بالا رفت. هدف گذاری شخصی خودم این بود که یک جهش کوچک برای این فصل داشته باشیم و یا حداقل همان رده پنجم را تکرار کنیم. برنامه باشگاه این بود که در مرحله پلی آف حضور یابیم. شاید کسی فکر نمی کرد ما به پلی آف برسیم و تا مرحله نیمه نهایی بالا بیاییم.

وی با اشاره به باخت تیم سن ایچ در بازی نخست پلی آف مقابل گیتی پسند تصریح کرد: در این بازی ابتدا سه بر صفر پیش افتادیم ولی در ادامه یک مقدار کم آوردیم و بازی را در نهایت 7 بر 4 باختیم. از اینکه مسابقات نیمه نهایی بدون تماشاگر بود ناراحت بودیم و برای همین صحبت شد که برای دیدار برگشت با گیتی پسند به اصفهان نرویم. در نهایت به این جمعبندی رسیدیم که برای جوانمردانه بودن مسابقات و اینکه حرف و حدیثی پیش نیاید به اصفهان برویم. در بازی دوم موفق شدیم گیتی را در خانه اش شکست بدهیم اما برای بازی برگشت جانی در بدنمان نمانده بود. ضمن اینکه دو بازیکن محروم هم داشتیم. در این مسابقه تا یک جایی جنگیدیم ولی در نهایت بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ عملکرد تیمش را عالی توصیف کرد و گفت: این نتایج ما کار یکی، دو نفر نیست و به مدیریت خوب مجموعه سن ایچ و همچنین  آقای باقری مدیرعامل تیم بر می گردد. خوشبختانه بعد از بازی با گیتی پسند هم پرداختی باشگاه صد درصد انجام شد و باشگاه از این نظر هم بسیار خوش حساب عمل کرد.

تیم فوتسال سن ایچ ساوه
اصغری مقدم:لیگ برتر فوتسال همه چیز داشت جز پخش زنده!

اصغری مقدم در پاسخ به این سئوال که آیا برای فصل آینده و تداوم همکاری با تیم سن ایچ مذاکره داشته است؟ یادآور شد: ما همیشه شفاهی با مسئولان صحبت می کنیم. هم من علاقه به ادامه کار دارم و هم مسئولان سن ایچ. با این حال هیچ چیزی برای فصل بعد مشخص نیست. الان وقت استراحت است و فعلا تصمیمی نگرفته ام.

وی با اشاره به گسترش ویروس کرونا گفت: همه چیز برای فصل آینده «روی هوا» است. از یک طرف برنامه لیگ مشخص نیست و از طرف دیگر نگران بازیکنانی هستم که تمام درآمد زندگی‌شان از همین فوتسال تامین می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ در پایان درباره اینکه گفته می شود لیگ برتر امسال چیز خاصی نداشته است، خاطرنشان کرد: باید ببینیم چه چیزی به لیگ داده ایم و چه چیزی گرفته ایم. متوجه منظور این افراد نمی شوم. لیگ ما چه چیزی باید می داشت که امسال از آن محروم بود؟ بازی زیبا، گل حساس، مسابقه جذاب، دیدارهای پایاپای و … تیمی که زودتر برنامه ریزی کرد و بازیکنان خوبی گرفت، نتیجه گرفت و تیمی که دیرتر آغاز کرد بدون نتیجه ماند. تنها مشکل لیگ امسال نداشتن پخش زنده و اسپانسر بود. این مشکل هم چند سال است که در لیگ وجود دارد. به جز آن مشکل خاصی نبود.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker