اخبار فوتسالمصاحبه ها

افضل:فینال لیگ برتر فوتسال بی کیفیت می شود.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ، بعد از مشخص شدن حریف تیمش در فینال لیگ برتر فوتسال ، مصاحبه ای انجام داده است.

به گزارش فوتسال کمپ ، علیرضا افضل که با هدایت خود تیم فوتسال مس سونگون را به فینال لیگ برتر فوتسال رسانده است و به تازگی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان را به عنوان رقیبی سرسخت برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال می بیند ، به تازگی در مصاحبه ای از فینال لیگ برتر فوتسال گفته است.

وی اظهار داشت :  فکر می کردیم قبل از شروع سال جدید بازی ها تمام و خیالمان راحت می شود. متاسفانه ویروس کرونا برنامه لیگ را لغو کرد ولی سلامتی حتی از قهرمانی در لیگ هم مهمتر است. در این شرایط، تمرین کردن یک تیم حتی از مسابقه هم بدتر است. محل برگزاری مسابقات ضد عفونی می شد ولی در محل تمرین، ضد عفونی در کار نبود. بازیکنان و مربیان هم خانواده دارند و نگران سلامتی خود هستند. برای همین تمرینات را تعطیل کردیم تا مشکل کرونا فروکش کند. از کمیته فوتسال خواهش می کنیم تا زمانی که مشکل کرونا برطرف نشده دیدار فینال را برگزار نکند چون سلامتی از فوتسال ارزشمندتر است. البته اگر فینال هم برگزار شود دیگر آن کیفیت را ندارد چون بازیکنان در این مدت باید انفرادی تمرین کنند. اغلب بازیکنان ایرانی هم به فکر بدنشان نیستند و معلوم نیست که دور از تیم، تمرین داشته باشند یا خیر.

افضل از زمان آماده سازی تیمش برای این رقابت و حساسیت این بازی گفت : باید حداقل سه هفته قبل از فینال، زمان برگزاری آنرا اعلام کنند تا بدن بازیکنان کمی آماده شود و این بازی حساسیت خاصی ندارد.

وی در مورد شرایط فصل بعد گفت و در پایان افزود : خیر صحبتی نداشته ایم. ما از فردای خودمان هم بی خبر هستیم.

تیم فوتسال مس سونگون
افضل:فینال لیگ برتر فوتسال بی کیفیت می شود.

خوشبختانه در بازی رفت و برگشت مرحله گروهی بازی خوبی با تیم «جوانان» گیتی پسند داشتیم و توانستیم نتیجه بگیریم. امیدوارم جوانان گیتی پسند در دیدار فینال هم خوب کار کنند!

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker