فوتسال بانوانمصاحبه ها

بارانی : لغو لیگ برتر فوتسال بانوان به ضرر ما شد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان حفاری اهواز از تعطیلی لیگ برتر فوتسال بانوان گفت.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال بانوان حفاری اهواز ، که تیمش به جمع چهار تیم برتر این مسابقات رسیده است و با برد بازی رفت خود مقابل تیم فوتسال بانوان سایپا در یک قدمی فینال قرار دارد ، از ضرر تعطیلی این مسابقات گفت.

خانم بارانی گفت : براساس بخشنامه وزارت ورزش و جوانان مرحله حذفی لیگ برتر فوتسال زنان لغو شد و مجبور شدیم تا بازیکنان را به منزل بفرستیم. همچنین به دستور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تمامی سالن‌های ورزشی در استان تعطیل شد و بازیکنان حتی نمی‌توانند تمرین کنند. این تعطیلی به بازیکنان آسیب می‌رساند زیرا آنان در سطح آمادگی خیلی خوبی بودند و از نظر تکنیک و تاکتیک خود را برای سه بازی آماده کرده‌اند اما با این وقفه از آمادگی جسمانی و بدنی دور می‌شوند. گرچه به آنان برنامه ورزشی دادیم، اما وقتی باشگاه‌ها در شهرستان‌ها تعطیل هستند باز هم نمی‌توان توقع داشت که این سطح از آمادگی را در دیدارهای پایانی مرحله حذفی شاهد باشیم.

تیم فوتسال بانوان حفاری اهواز
بارانی : لغو لیگ برتر فوتسال بانوان به ضرر ما شد.

وی از بازی با سایپا گفت و اضافه کرد : پیش‌بینی می‌کردیم تیم‌هایی که در مرحله پلی‌آف با آنان بازی می‌کنیم دیدار با آنان راحت نباشد و کار ما سخت می‌شود. می‌دانستیم بازی سختی را در تهران برابر سایپا پیش‌رو داریم. همچنین حضور تماشاگران و فضای سالن می‌تواند در روند بازی اثرگذار باشد. بازیکنان حفاری به این درک رسیده‌اند تا بازی خوبی را انجام دهند. گرچه آسیب‌دیدگی «سحر پاپی» و نداشتن او در فاز هجومی تیم را تحت تاثیر قرار داد و اگر وی در ادامه بازی حضور داشت و به تیم کمک می‌کرد شاید گل‌های بیشتری به سایپا می‌زدیم و بهتر از این عمل می‌کردیم. سایپا بازیکنان با تجربه و خوبی خیلی دارد اما با این‌حال توانستیم در تهران این تیم را شکست دهیم و قرار بود در اهواز هم این پیروزی را تکرار کنیم اما کرونا این اجازه را به ما نداد.

مینا بارانی در پایان اظهار داشت : یکی از نقاط قوت لیگ امسال، پویایی آن بود که تا لحظه آخر نمی‌دانستیم تیم‌ها چه بازی را از خود نشان می‌دهند. در این فصل بازیکنان خوبی به تیم تزریق شده بودند که ظرفیت خوبی داشتند. تنها ضعف لیگ این فصل مرحله پلی‌آف بود و از همان اول عنوان کردم، تیمی که بیشترین امتیاز را کسب می‌کند قهرمان است اما فشار مرحله حذفی جز هزینه و آسیب‌دیدگی چیز دیگری برای فوتسال زنان ندارد. اگر پلی‌آف نبود اکنون قهرمان لیگ مشخص شده بود و بازیکنی مصدوم نمی‌شد. اکنون بازیکنان خوبی چون فرشته کریمی و سارا شیربیگی بدلیل آسیب دیدگی نمی‌توانند حتی در اردوهای تیم ملی حاضر شوند. امیدوارم در فصل بعد نیز تیم‌ها از ابتدا یا وسط فصل انصراف ندهند تا لیگ برتر را با چالش روبرو کنند. این انصراف‌ها برای فوتسال زنان که لیگ پویایی دارد صورت خوشی ندارد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker