اخبار تیم های باشگاهیمصاحبه ها

بهادری:امیدوارم مدیران فرش آرا منصرف شوند

کاپیتان تیم فوتسال فرش آرا از تیم ملی فوتسال و تیم باشگاهیش گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، قدرت بهادری کاپیتان تیم فوتسال فرش آرا مشهد و بازیکن تیم ملی فوتسال که بر حسب شرایط از اردو این تیم خارج شد و جایگزینش هم مشخص شد ، به تازگی در مصاحبه ای از شرایطش گفت.

وی گفت : هیچ وقت از تیم ملی خداحافظی نکردم و در صفحه شخصی خود اعلام کردم که فقط در رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا و به دلیل مسائل شخصی نمی‌توانم تیم ملی را همراهی کنم اما شیطنت رسانه‌ای باعث شد این حرف من را، خداحافظی از تیم ملی قلمداد کنند. امیدوارم از مسابقات بعدی به تیم ملی ایران کمک کنم.

بهادری ضمن ابراز امیدواری برای لغو انصراف تیم فوتسال فرش آرا مهشد توسط مدیران این باشگاه گفت : مدیران باشگاه فرش‌آرا از اتفاقاتی که در دیدار تیم ما با سن‌ایچ ساوه در پلی‌آف لیگ برتر و بعد از آن رخ داد ناراحت هستند و انتظار داشتند که کمیته انضباطی فدراسیون، زودتر به اعتراض فرش‌آرا رسیدگی می‌کرد، اما این اتفاق رخ نداد. باشگاه فرش آرا با سختی زیاد و با شرایط اقتصادی که به وجود آمده است، همیشه از فوتسال مشهد و بازیکنانش حمایت کرده است و حیف است که از لیگ برتر کنار بکشد. امیدوارم با برطرف شدن ناراحتی مدیران فرش‌آرا، از این تصمیم منصرف شوند.

قدرت بهادری
بهادری:امیدوارم مدیران فرش آرا منصرف شوند

وی در مورد داوری افزود و در پایان ادامه داد : داوری فوتسال بسیار سخت است، زیرا داوران باید در صدم ثانیه‌ تصمیم بگیرند و به طور قطع اشتباه داوری، جزئی از فوتسال است اما امیدوارم که این اشتباهات عمدی نباشد. البته با شناختی که من از داوران فوتسال ایران دارم، اشتباهات آنها را عمدی نمی‌دانم.

من از لیگ فوتسال چین که به لیگ ایران آمدم، بازی در آن برای من جذاب بود و اینکه کیفیت لیگ ایران بالا است یا پایین آمده، یک نظر شخصی است. امیدوارم با بهبود وضعیت اقتصادی در کشور، وضع فوتسال بهتر شود.

 

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker