فوتسال بانوانمصاحبه ها

رضایی:بازیکنانم با تمرین مجدد باید آماده مسابقات شوند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان از شرایط تیمش گفت.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان که تیمش را به پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان رسانده است و بازی برگشت نیمه نهایی این مسابقات را با تساوی به پایان رسانده است ، در مصاحبه ای شرایط تیمش را بیان کرده است.

وی اظهار داشت : با توجه به تعطیلی لیگ برتر آن هم به مدت یک ماه باید بعد از نوروز، برای ادامه مرحله پلی‌آف از اول شروع کنیم. زمان بازی‌ها مشخص نیست و بازیکنانم باید دوباره از نو بدن‌سازی کنند و این تعطیلی بر آمادگی جسمانی و وضعیت تیم تاثیر منفی می‌گذارد. در واقع به نظر می‌رسد بازیکنام وارد فصل جدیدی می‌شوند و هنوز از آمادگی لازم برخوردار نیستند.

رضایی در مورد بازی مقابل تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت : می‌دانستیم که بازی برابر این تیم سخت است. هیات فوتبال خراسان بازیکنان خوبی دارد. در این دیدار ابتدا ۲ امتیاز گرفتیم و جلو افتادیم اما بدلیل جو سالن و حضور پرشور تماشاگران و اشتباه داوری ۲ امتیاز به این تیم دادیم و در نهایت با وجود تساوی، نتیجه خوبی گرفتیم.

تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان
رضایی:بازیکنانم با تمرین مجدد باید آماده مسابقات شوند.

 

بازیکنانم در این فصل، لیگ سختی را پشت سر گذاشتند و همه تیم‌ها قوی بودند. ملی‌پوشان در تمامی تیم‌ها پخش شده بودند. همچنین دیدارها پایاپای بود و چهار تیم صدر جدول برای قهرمانی بازی‌های تماشایی را به نمایش گذاشتند. از نقاط ضعف این فصل قرعه کشی مجدد و انصراف برخی از تیم‌ها بود. علاوه بر آن بازیکنانم باید هم در اردو و هم در مسابقات لیگ شرکت می‌کردند و این امر بر روند بازی‌ها را دشوار می‌کرد.

خانم رضایی در پایان نیز افزود : اکنون اردوهای ملی‌پوشان نیز بدیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است. به ما گفته بودند که ملی‌پوشان باید ۵ فروردین در اردو باشند اما با این شرایط اردویی هم نیست و همین امر می‌تواند شرایط را برای ما سخت کند. زیرا نمی‌دانیم چه زمانی اردوها و چه زمانی تاریخ ادامه لیگ برتر است.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker