اخبار بازیکنانمصاحبه ها

زارع : خدا را شکر کرونا نگرفتم ، و به ایران رسیدم

لژیونر فوتسال ایران که در چین شاغل است از کرونا در آن کشور و بازگشتش به ایران گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ،یکسال پیش زمانی که محمد زارع بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان از یک باشگاه در لیگ فوتسال چین پیشنهادی دریافت کرد ، با موافقت مسئولان گیتی پسند اصفهان به چین رفت.وی حال در مصاحبه ای از چین و شیوع کرونا در آن کشور و شکر خداوند برای بازگشت به کشور گفته است.

فوتسال ایران در سالی که گذشت چطور بود؟

 به نظرم تیم ملی و لیگ برتر فوتسال ایران در سطح جهانی در بالاترین کیفیت قرار دارد؛ در سطح ملی امسال رخداد خاصی نداشتیم اما در لیگ برتر نسبت به سال‌های گذشته شاهد افت لیگ برتر بودیم، بازیکنان زیادی نیز به‌عنوان لژیونر به کشور‌های دیگر رفتند همچنین نبود پخش مستقیم تلویزیونی و اسپانسر خوب نیز دیگر دلایل کاهش کیفیت لیگ بود.

 در خصوص لژیونر شدن و وضعیت فعلی خودتان بگویید.

سال گذشته بود که من به عنوان بازیکن تیم گیتی‌پسند پیشنهادی را از باشگاه گوآندونگ چین دریافت کردم؛ پس از مشورت با دوستان و نزدیکانم تصمیم گرفتم به این تیم ملحق شوم؛ شرایط خوبی در این تیم دارم و نسبت به شرایطی که مد نظر من و باشگاه بود تصمیم گرفتم یک سال دیگر قراردادم را با این باشگاه تمدید کنم.

 از عملکردت در سالی که گذشت راضی بودی؟

 یکی از سال‌های خوب فوتبالم را پشت سر گذاشتم، به لطف خدا تواسنتم عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد، البته اگر کرونا بگذارد (با خنده).

به اهدافت در سال ۹۸ رسیدی؟

 خداراشکر به اهدافی که می‌خواستم رسیدم اما هدف‌های بزرگ‌تری دارم و سعی دارم با تلاش و تمرین بیشتر و لطف خدا به اهدافم برسم.

نظرت در مورد شیوع ویروس کرونا و وضعیتی که برای جامعه و ورزش ایجاد کرده است؟

 این ویروس همه را شوکه کرد، هیچ کسی فکر نمی‌کرد این ویروس به این شکل همه دنیا را درگیر خودش کند؛ دنیا شرایط ویژه‌ای را پشت سر می‌گذارد، امیدوارم هرچه زودتر این شرایط به اتمام برسد، به نظرم اکنون تعلیق ورزش فکر درستی بود زیرا سلامت مردم و ورزشکاران باید در الویت باشد.

قشنگ‌ترین خاطره‌ سال ۹۸؟

 پاسخ به این سوأل مقداری سخت است، اما این‌که تواسنتم درخشش خوبی در تیم جدیدم داشته باشم برایم خاطره انگیز بود.

تلخ‌ترین خاطره سال ۹۸؟

 من حدود یک ماه پیش از شیوع گسترش ویروس کرونا در چین از این کشور به ایران بازگشتم، در ابتدا خوشحال بودم که از آن وضعیت عجیب و ترسناک دور شده‌ام اما زمانی که این ویروس در کشور خودم گسترش یافت بسیار ناراحت شدم.

چه چیز عید را بیشتر از همه دوست داری؟

 معمولا ورزشکاران حرفه‌ای عید و تعطیلی ندارند زیرا به صورت مدام در حال تمرین هستند، من شخصا سال گذشته ایام عید ایران و در کنار خانواده‌ام نبودم، با این حال آب‌وهوای خوب فصل بهار و عید برایم لذت بخش است.

تیم ملی فوتسال ایران
زارع : خدا را شکر کرونا نگرفتم ، و به ایران رسیدم

 کدام سین هفت سین را بیشتر از بقیه دوست داری؟

سبزه؛ نماد سبزی و سلامتی است و جلوه‌ای زیبای را به سفره هفت سین می‌دهد.

 اولین جای که دوست داری در سال ۹۹ بروی؟

دوست دارم بر سر مزار پدرم حاضر شوم و لحظه‌ی سال تحویل را کنار او باشم.

 آخرین باری که عیدی دادی و یا گرفتی کی بوده است؟

 عید ۹۸ که ایران نبودم و خدا را شکر عیدی ندادم ( با خنده ) اما در سال‌های گذشته به همه اعضا خانواده عیدی دادم و به بچه‌ها هم توجه بیشتری داشته‌ام.

برای چه چیزی و یا چه کسی در سال ۹۸ دلتنگ خواهی شد؟

هر سالی که می‌گذرد خاطرات خوب و بدی را به همراه دارد، اما شخصا برای سن و سالم بسیار دلتنگ می‌شوم زیرا ورزشکاران دوست دارد در سن خاصی بمانند و همیشه در اوج آمادگی باشند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker