فوتسال بانوانمصاحبه ها

شیربیگی:اهداف بزرگی دارم

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان از اهداف و راه پیش روی خودش گفت

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، سارا شیربیگی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان گفت : از مسابقات قهرمانی آسیا، فکر می‌کردم نامم جزو ۱۰ گزینه برتر باشد و رقیبانم بویژه بازیکنان اروپایی همه خوب هستند و چند سال است که یک بازیکن از برزیل نامزد برتر فوتسال جهان می‌شود.

از روزی که ورزش را شروع کردم یک سری اهداف برای خود داشتم و اینگونه نبوده که در پنج سال گذشته هدفم این باشد که جزو ۱۰ بازیکن برتر جهان باشم. آن سال‌ها اهداف دیگری داشتم و وقتی به آنها رسیدم، هدف‌هایم بزرگ‌تر شد و دوست داشتم جزو ۱۰ بازیکن برتر جهان باشم و به همین روال ادامه می‌‎دهم.

وی ادامه داد : برای رسیدن به این جایگاه، خیلی سختی کشیدم. در شهری زندگی می‌کنم که امکانات کم است. ابتدا خدا و بعد خانواده‌ام به من کمک کردند. زمانی که همه مخالف بودند تا دختران به باشگاه‌های ورزشی بروند اما خانواده‌ام در این کار مشوقم بودند و از همه لحاظ  با وجود آنکه در خیلی از مواقع آسیب می‌دیدند اما از من حمایت می‌کردند. ما در روزش فقط روزهای خوب نداریم  و روزهای سخت هم داشتیم و خانواده‌ام سبب شدند تا روزهای سخت را بخوبی پشت سر بگذارم.

سارا شیربیگی
شیربیگی:اهداف بزرگی دارم

از همه کسانی که هدفی دارند و وارد رشته‌ای می شوند، می‌خواهم تا به خود اعتماد بنفس بدهند و وابسته به دیگران نباشند و با اراده خود کار کنند تا زمانی که به آن جایگاه  برسند. همواره از اول زندگیم اینگونه بزرگ شدم و یاد گرفتم و ادامه می‌دهم.

خانم شیربیگی در پایان افزود : بعد از مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۸ آسیا، دیگر اردویی نداشتیم و نتیجه آن این شد که رفتیم روسیه و بازی‌های خوبی را به نمایش نگذاشتیم. اگر کرونا نبود مسابقات لیگ اسفند تعطیل می‌شد و بلافاصه در اردوها شرکت می‌کردیم و تا تیر ماه در اردو بودیم اما الان تا پایان فروردین کاری انجام نمی‌دهیم و اگر مسابقات عقب نیافتد با ۲ ماه تمرین کار سختی در آسیا خواهیم داشت.

اینگونه نیست که برویم آسیا و هت‌تریک کنیم و باید برای آن زحمت کشید. غیرت و اراده کافی نیست و باید بازیکنان به آمادگی کامل برسند و مسابقات دوستانه‌ برگزار شود و بعد از آن به هماهنگی کامل برسند. امیدوارم بازی‌ها عقب بیافتد تا به آمادگی لازم برسیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker