فوتسال بانوانمصاحبه ها

صدقیان زاده : نگاه مردم به فوتسال متفاوت از گذشته شده است

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان از شرایط فوتسال بانوان کشور گفت.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ  و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “برنا”، آرزو صدقیانی زاده، عضو تیم ملی فوتسال بانوان ایران، درباره وضعیت این رشته در سال 98 در گفتگو یی اظهار کرد: امسال از نظر باشگاهی بخواهم بگویم سال خیلی خوبی را با تیم سایپا سپری کردم. البته در مجموع امسال لیگ بسیار پویایی را داشتیم حتی به نظرم لیگ 98 بهترین لیگ در مقایسه با ادوار گذشته بود. از نظر شخصی هم بخواهم بگویم سال بدی نبود هر چند یکسری اتفاقات تلخی رخ داد که کام همه را تلخ کرد اما در مجموع سال بدی نبود.

آرزو صدقیانی زاده
صدقیان زاده : نگاه مردم به فوتسال متفاوت از گذشته شده است

او اضافه کرد: سال 98 هم همانطور که گفتم با اتفاقات تلخ و شیرین زیادی همراه بود. امسال یکی از شیرین‌ترین اتفاق‌ها برای من حضور تیم سایپا در لیگ بود که موفق شدیم در نیم فصل عنوان قهرمانی را با آن کسب کنیم. اتفاق تلخ هم کم نداشتیم ولی این اواخر احساس می‌کنم ویروس کرونا واقعا کل جهان را تحت‌الشعاع قرار داده است که کشور ایران هم از این اتفاق تلخ مستثنی نیست.

صدقیانی‌زاده گفت: فوتسال در حال حاضر به یک رشته پر طرفدار تبدیل شده است. خوشحالم که بالاخره به این سطح رسیدیم که مردم نگاه‌شان به این رشته و به ویژه بخش بانوان تغییر کرده است. تمام تلاش ما این است که دل همین مردم را با موفقیت‌هایمان شاد کنیم و از خدا می‌خواهم که در این مسیر ما را یاری کند.

بازیکن سپاهان در پایان توضیح داد: مهترین مسابقاتی که امسال در سطح ملی پیش رو داریم رقابت‌های جام ملت‌های آسیاست که همه تلاش خواهیم کرد در این دوره هم عنوان قهرمانی دوره‌های قبل را تکرار کنیم. در پایان هم سال خوبی را برای همه هموطنانم آرزو می‌کنم امیدوارم در سال جدید اتفاقات خوبی برای‌شان رقم بخورد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker