فوتسال بانوانمصاحبه ها

لژیونر فوتسال زنان: حذف نامم از فهرست تیم ملی تلخ‌ترین رویداد سال ۹۸ بود

ملی‌پوش فوتسال زنان تلخ‌ترین رویداد سال ۹۸ را حذف نامش از فهرست تیم ملی دانست و گفت: بدلیل ورود حاشیه‌ها به تیم شاهد بدترین اتفاق زندگی‌ام در این سال بودم.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان  فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “ایرنا” ، «نسترن مقیمی» یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتسال زنان محسوب می‌شود که به لیگ فوتسال بانوان کویت پیوست و توانست با تیم خود عنوان قهرمانی این لیگ را بدست بیاورد.

او در این فصل از لیگ برتر فوتسال زنان برای تیم نامی‌نو بازی می‌کرد و این تیم با ۴۴ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت و از صعود به مرحله پلی‌آف بازماند.

مقیمی در گفت وگویی درخصوص اتفاقات سال ۹۸ اظهار داشت: در این سال بهترین لیگ فوتسال زنان را به دلیل کیفیت بالای تیم‌ها و نامشخص بودن نتیجه بازی از قبل را تجربه کردم. حضور در دیدارهای این فصل عالی‌ترین تجربه‌ام در طول تاریخ لیگ فوتسال زنان بود. همچنین توانستم نماینده خوبی از ایران در لیگ کویت باشم و از بهترین افتخاراتم لژیونر شدن در کویت بود که این موضوع اهمیت زیادی برایم داشت.

وی درخصوص برنامه‌های سال جدید گفت: در این سال بدلیل آنکه مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش‌رو داریم باید در خدمت تیم ملی باشیم و بیشترین تمرکز ما بر روی تمرینات در اردوها خواهد بود.  بعد از مسابقات قهرمانی آسیا نیز رقابت ها باشگاهی داخل یا خارج از ایران را باید تجربه کنیم.

نسترن مقیمی
لژیونر فوتسال زنان: حذف نامم از فهرست تیم ملی تلخ‌ترین رویداد سال ۹۸ بود

ملی‌پوش فوتسال زنان عنوان کرد: تاکنون اتفاق نیفتاده که در ایام نوروز در مسابقه‌ای شرکت کنم اما به یاد دارم که بدلیل آنکه مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ را در پیش‌رو داشتیم، از چهارم فروردین وارد اردوی تیم ملی شدیم. خدارا شکر سال تحویل را در همه این سال‌ها در کنار خانواده بوده‌ام.

وی یادآور شد: پیام ورزشی من به مردم با توجه به شیوع ویروس کرونا این است که ورزش را جدی بگیرند تا بتوانند از این مخمصه بد در امان باشند. از مسوولان در سال جدید می‌خواهم تا بیشتر به ورزش زنان بها دهند زیرا همواره زنان این عرصه کمتر دیده می‌شوند.

مقیمی تلخ‌ترین اتفاق ورزشی را خط خوردن نامش از فهرست تیم ملی در اوایل سال ۹۸ دانست و ادامه داد: حذف نام من و ۲ بازیکن دیگر در فروردین سال گذشته از تیم ملی بدترین اتفاقی بود که می‌توانست سال ما را خراب کند. روزهای بدی را سپری کردیم زیرا حاشیه‌ها وارد تیم ملی شد. همچنین صعود نکردن نامی نو به مرحله حذفی رویداد بدی بود. تیمی که سال‌ها برای آن در لیگ برتر بازی کردم و در هشت سال اخیر برای اولین بار بود که تیمم بالا نرفت. گرچه بهترین اتفاق زندگیم لژیونر شدن در لیگ فوتسال بانوان کویت و شکست تیم قدرتمند کویت در این لیگ بود که پایان سال را برایم شیرین کرد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker