اخبار فوتسال تهرانمصاحبه ها

گفت و گو نوروزی با مدیرعامل مجموعه روبوفا

در سری مصاحبه های نوروز 99 ، گفت گویی از علی محمدی روزبهانی مدیرعمال مجموعه روبوفا منتشر شده است.

به گزارش اخبار فوتسال تهران فوتسال کمپ ، جناب آقای علی محمدی روزبهانی که سمت مدیرعاملی مجموعه روبوفا را بر عهده دارند در گفت گویی به تازگی در مورد خود و تیم های فعال مجموعه اش در لیگ های فوتسال تهران صحبت هایی کرده و گلایه هایی هم از شرایط برگزاریی این مسابقات نمموده است.

خودتون رو معرفی میکنید؟

بنده هم عرض سلام و تبریک سال نو دارم خدمت شما و یکایک مخاطبین کانال خوب فوتسال تهران، علی محمدی روزبهانی هستم ، متولد 18 اسفند 1369 و از سال 1392 در سمت مدیرعامل هلدینگ روبوفا مشغول به کار هستم و خوشحالم که امسال توانستیم به عنوان یک شرکت دانش بنیان همچون سالهای قبل در ورزش نیز حضور داشته باشیم.

از سابقتون بگید :
سوابق ورزشی بنده شامل چند دوره قهرمانی مسابقات بین المللی و آسیایی در رشته های رزمی آزاد است و در رشته های توپی سابقه ورزش حرفه ای به عنوان ورزشکار را ندارم ؛لیکن سابقه تیم داری در لیگ های برتر و یک کشور در رشته های مختلف نیز در کارنامه بنده می باشد.
از نظر مدیریتی حدود یک دهه است که به عنوان مدیرعامل چندین شرکت مختلف صنعتی و بازرگانی مشغول به فعالیت هستم.
مهمترین افتخارات بنده کسب دو مدال طلای المپیاد جهانی کره جنوبی و روسیه است.

برنامه آینده شما برای مجموعه روبوفا چیه ؟
مهمترین برنامه ما در سال 99 حضور قدرتمند در لیگ برتر جوانان کشور و انشاالله کسب سهمیه برای اولین حضور در لیگ برتر بزرگسالان است

امسال از عملکرد راضی بودین ؟
ما بهترین کادر فنی و بازیکنان تهران را در اختیار داریم، و تا این لحظه نونهالان ما مدعی قهرمانی هستند، جوانان ما نیز از قبل از شروع لیگ مدعی بودند، چراکه در رقابتهای حرفه ای بزرگسالان شرکت داشتند و خوش درخشیدند.

محمد نبئی،علی محمدی روزبهانی و رضا بختیاری
گفت و گو نوروزی با مدیرعامل مجموعه روبوفا

از ساختار مجموعه روبوفا برامون بگید.
هلدینگ روبوفا یک مجموعه متشکل از ده ها شرکت و استارتاپ است که شامل بخشهای صنعتی، خدماتی و فناوری می باشد. در حال حاضر این مجموعه با دارا بودن 359 دفتر در شهرهای مختلف ایران برای نزدیک به 1000 نفر اشتغالزایی مستقیم داشته است.

هدف و آرزوتون ؟
سلامتی و شادی همه هموطنانم و امیدورام روزی برسد که همه مردم ایران لبخند رضایت از زندگی بر لبشان باشد.

حرف آخر
ضمن تشکر و قدردانی از کادر هیئت فوتبال تهران و در راس آن جناب آقای خبیری، گلایه هایی داریم که با توجه به امکانات هیئت فوتبال استان تهران مطرح کردنش کار درستی نیست و باید بجای گلایه آستین بالا بزنیم و کمک کنیم تا حل شود ولیکن کارهایی هم میشد انجام داد که انجام نشده. برای مثال لیگ های فوتسال در حال اتمام هستند ولی هنوز حتی یک جدول از مسابقات روی سایت هیئت فوتبال قرار ندارد. فوتسال تهران اگر به فکر جذب تیم های قدرتمند و سرمایه است باید حداقل ها را اجرا کند. با مقایسه لیگ 3 فوتبال تهران با لیگ برتر فوتسال تهران هر شرکتی تصمیم میگیرد به دنبال اسپانسری فوتبال باشد تا فوتسال. سال 99 از نظر اقتصادی همه میدانیم که سال راحتی نیست، تا دیر نشده فوتسال را دریابیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker