اخبار فوتسالقهرمانی فوتسال آسیا 2020

AFC: ترکمنستان میزبان جام ملت‌ها می‌ماند/ جام باشگاه‌ها در امارات

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد کشور ترکمنستان میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا در بخش مردان و کشور کویت میزبان این رقابت‌ها در بخش بانوان است.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی “خبرگزاری مهر” ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیروز چهارشنبه  اعلام کرد کمیته اجرایی این کنفدراسیون پیشنهاد کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی مبنی بر برگزاری جام باشگاه‌های آسیا در کشور امارات و جام ملت های فوتسال بانوان در کشور کویت را تایید می‌کند.

به این ترتیب کشور کویت میزبان جام ملت های فوتسال بانوان است؛ رقابت هایی که ایران در دو دوره گذشته عنوان قهرمانی آنرا کسب کرده است.

جام باشگاه های آسیا با تعویق چندماهه آذرماه ۱۳۹۹ برگزار می شود. نماینده ایران در این مسابقات بعد از برگزاری بازی فینال لیگ کشورمان بین مس سونگون و گیتی پسند معرفی می شود.

مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا
AFC: ترکمنستان میزبان جام ملت‌ها می‌ماند/ جام باشگاه‌ها در امارات

سایت AFC درباره جام ملت های مردان هم نوشت: «کمی پیش از این AFC و فیفا توافق کردند تا رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا در ترکمنستان را از ماه فوریه به پنجم تا شانزدهم آگوست به تعویق اندازند؛ مسابقاتی که انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ هم هست.

پیش از این گفته می شد احتمال دارد کنفدراسیون آسیا میزبانی جام ملت های فوتسال را از ترکمنستان بگیرد.  ایران در مرحله گروهی این مسابقات با عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه است.

 

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker