اخبار تیم های باشگاهیمسابقات و لیگ

اعتراض باشگاه گیتی‌پسند به تک بازی شدن فینال پلی‌آف لیگ فوتسال

قائم مقام باشگاه گیتی پسند مصوب کمیته فنی و توسعه فوتسال در مورد برگزاری بازی فینال لیگ برتر فوتسال به صورت تک بازی را برای رفع تکلیف دانست.

به گزارش مسابقات و لیگ های فوتسال فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “ایسنا” ، قائم مقام باشگاه گیتی پسند مصوب کمیته فنی و توسعه فوتسال در مورد برگزاری بازی فینال لیگ برتر فوتسال به صورت تک بازی را برای رفع تکلیف دانست.

محمد حسین عراقی زاده قائم مقام گیتی پسند در گفتگویی  در خصوص برگزاری تک بازی فینال طبق جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: در این خصوص ما طبق ابلاغ سازمان لیگ فوتسال و هیئت رئیسه برنامه‌ریزی خواهیم‌کرد و کمیته‌فنی برای ما در این‌خصوص مرجع تصمیم گیرنده نیست بلکه برگزاری لیگ و برنامه ریزی آن در اختیارات سازمان لیگ است که تا کنون به ما اعلام نشده است.

لیگ برتر فوتسال
اعتراض باشگاه گیتی‌پسند به تک بازی شدن فینال پلی‌آف لیگ فوتسال

قائم مقام گیتی پسندافزود: تا جایی که ما اطلاع داریم مصوبه هیئت رئیسه دو بازی رفت و برگشت و در صورت تساوی بازی سوم است، مگر می‌شود و عقلانیست که تکلیف ۸ ماه زحمت باشگاه ها اعم از سرمایه گذار، کادر فنی و بازیکنان را در یک بازی خلاصه کرد این می شود باری به هر جهت و رفع تکلیف.

او ادامه داد: دو باشگاه گیتی پسند و مس سونگون از ابتدا تیم هایشان را برای قهرمانی بسته اند و این یعنی هزینه کردن در سطح قهرمانی ایران، حالا با چه منطقی تکلیف لیگ را در ۴۰ دقیقه مشخص کنند؟

عراقی زاده درباره تعیین تکلیف بازیکنان برزیلی گیتی پسند گفت: ان شاالله هفته آینده در جلسه هیئت مدیره باشگاه در این باره تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker