اخبار تیم های باشگاهیمصاحبه ها

افضل: بازیکنان افت کرده‌اند؛ فینال لیگ برتر فوتسال بی‌کیفیت خواهد بود

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: بازیکنان به خاطر وضعیت موجود افت کرده‌اند و اگر فینال لیگ برتر برگزار شود، بازی بی‌کیفیت خواهد بود.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “تسنیم” ، علیرضا افضل در گفت‌وگویی ، درباره وضعیت بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون در روزهای قرنطینه، اظهار داشت: کادرفنی تصمیم گرفت که به تمامی بازیکنان برخی تمرینات خاصی را ارائه دهد تا بازیکنان از لحاظ شرایط جسمانی وضعیت مطلوبی داشته باشند.

وی افزود: مربی بدنساز تیم به تک تک بازیکنان برنامه خاص تمرینی ارائه داده و از بازیکنان هم خواهش کردیم که در این مدت به لحاظ تمرینی، تغذیه و استراحت شرایط مطلوبی را برای خود فراهم کنند.

تیم فوتسال مس سونگون
افضل: بازیکنان افت کرده‌اند؛ فینال لیگ برتر فوتسال بی‌کیفیت خواهد بود

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با اشاره به آخرین وضعیت ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر، خاطرنشان کرد: من اطلاع خاصی از تصمیم‌های مدنظر سازمان لیگ ندارم، اما مدیران باشگاه پیگیر این موضوع هستند و فقط می‌توانم امیدوار باشم که نتایج مثبتی رخ دهد.

افضل در پایان یادآور شد: در حال حاضر بازیکنان به لحاظ بدنی قطعاً با افت شدیدی مواجه شده‌اند و در صورت برگزاری فینال لیگ برتر نیز، قطعا شاهد فینال بی‌کیفیتی خواهیم بود.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker