اخبار فوتسالتیم های ملی

حاشیه‌سازی برای فوتسال ملی با تشکیل تیم (ب)

این‌روزها بحث تشکیل تیم ملی «ب» در فوتسال، تیم ملی را وارد حاشیه کرده است.

به گزارش اخبار تیم ملی فوتسال فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “ایرنا” ، «در مورد تیم ملی (ب) فوتسال با من صحبتی نشده است»؛ این جمله‌ سرمربی تیم ملی فوتسال است. شاید برای خیلی از اهالی ورزش باور این موضوع که تیم ملی (ب) زیر نظر سرمربی تیم ملی نباشد، سخت باشد اما رییس کمیته فوتسال چندی پیش از تشکیل این تیم خبر داده بود.

این موضوع در چند روز اخیر حاشیه‌های فراوانی را به همراه داشته است. اختلاف نظرهای «حسین شمس»  عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و «سید محمد ناظم‌الشریعه» سرمربی تیم ملی فوتسال در این چند سال اخیر برای همه مشهود بوده است و حالا هم با موضع تشکیل تیم ملی (ب) این اختلاف نظرها شدت یافته است. آیا کمیته فوتسال نباید در این شرایط حساس از این تنش‌ها بکاهد و استرس را از تیم ملی فوتسال دور کند؟ یا اینکه تیم (ب) با اهدافی به غیر از مسایل فوتسالی تشکیل شده است؟

هدف از تشکیل تیم ملی (ب) چیزی نیست جز جوانگرایی در تیم ملی؛ اما ناظم‌الشریعه در سال‌هایی که سرمربی تیم ملی بوده  نشان داده که به جوانگرایی اعتقاد دارد اما منتقدان معتقد هستند که تیم ملی فوتسال بیشتر از این‌ها باید جوان شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال در چند اردوی مختلف، بازیکنان جوان زیادی را به تیم ملی دعوت کرد که برخی توانستند اعتماد او را جلب کنند و برخی نه. به طور قطع جوانگرایی برای تیم ملی فوتسال بسیار مهم و حیاتی است اما در این مقطع حساس که تیم ملی نفرات اصلی خود را می‌شناسد و مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی فوتسال را پیش‌رو دارد،  جای آزمون و خطا نیست.

تیم ملی فوتسال
حاشیه‌سازی برای فوتسال ملی با تشکیل تیم (ب)

سرمربی تیم ملی فوتسال چندی پیش در گفت و گو با ایرنا اظهار کرده بود که هنوز مطالبات بازیکنان تیم ملی کامل پرداخت نشده است و چگونه و با چه پولی می‌خواهند تیم «ب» را تشکیل دهند.

وی تاکید کرده بود که آرزویم است چند تیم ملی داشته باشیم اما با چه پولی. به طور حتم ناظم‌الشریعه بیشتر از هر کسی دوست دارد که تیم ملی پشتوانه داشته باشد تا در زمان بازنشستگی بازیکنان، جایگزین‌های آماده داشته باشد اما بی‌اطلاعی او از تشکیل تیم (ب) نه تنها به پشتوانه‌سازی کمک نمی‌کند، بلکه بیشتر حاشیه سازی می‌شود.

بسیاری از پیشکسوتان فوتسال خواستار این موضوع هستند که این حاشیه‌ها به اتمام برسد چرا که به طور حتم میان حواشی به وجود آمده بیشترین چیزی که لطمه می‌بیند، تیم ملی فوتسال است.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker