مصاحبه ها

پرهیزکار : جوانان فوتسال ایران عملکرد خوبی داشتند

داوود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال از کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی و عماکرد جوانان در مسابقات اخیر گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، به تازگی داوود پرهیزکار در مصاحبه ای از میزبانی ارومیه از مسابقات فوتسال مقدماتی آسیا ، عملکرد جوانان فوتسال ایران در مسابقات اخیر و مسائل کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی گفت.

او گفت : چند وقت پیش مسابقات والیبال در شهر ارومیه برگزار شد و بعد از آن ما به این شهر سفر کردیم و با مسئولان استانی صحبتی انجام دادیم. بازدیدی هم از هتل‌های این شهر داشتیم. چند وقت بعد ناظران AFC را به ارومیه بردیم و آنها هم بازدید کلی از این استان داشتند و پس از بررسی نهایی و مقایسه با کشورهایی که درخواست‌ میزبانی کرده بودند، استان آذربایجان غربی میزبان این مسابقات شد.

این مسابقات را به دید بازی‌های تدارکاتی دیدیم و سرمربی تیم ملی هم در این بازی‌ها به جوانان اعتماد کرد. خدا را شکر این جوانان عملکرد خوبی از خود نشان دادند. با چند بازی تدارکاتی که در شهر مشهد خواهیم داشت،‌ عیار بازیکنان دست کادرفنی خواهد آمد و سرمربی هم نفرات نهایی را برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب خواهد کرد.

او در مورد برگزاری جلسات کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی بعد از استعفاء انصاری فرد و انتخاب رئیس جدید این کمیته گفت : فقط خواستیم جلسه کمیته فنی را برگزار کنیم تا تیم‌های ملی ما آسیب نبینند. پس از رفتن آقای انصاری‌فرد سعی کردیم مباحث فنی ادامه داشته باشد و خدا را شکر الان در جلسات کمیته فنی کاملاً بحث فنی می‌شود. جلسه آخر در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی بانوان بود که نزدیک به پنج ساعت طول کشید و علی صانعی و شهناز یاری برنامه‌های یک ساله خود را ارائه کردند. کمیته فنی دو هفته فرصت گرفت تا برنامه‌های مربیان را مطالعه کند. در ضمن باید مربی تیم زیر ۲۰ سال بانوان را هم انتخاب کنیم.

فعلاً انتخاب رئیس ضرورتی ندارد،‌ چون اعضا مستقل تصمیم‌گیری می‌کنند ولی اگر ضرورت داشته باشد یک نفر را انتخاب می‌کنیم تا آن کمیته هم رئیس داشته باشد.

 

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker