تیم های ملیمصاحبه ها

حسین شمس،همراه تیم ملی فوتسال در مشهد

حسین شمس در تورنمنت مشهد کنار تیم ملی فوتسال خواهد بود در حالی که به نظر می رسد وی مدیر فنی تیم ملی فوتسال خواهد شد.

به گزارش فوتسال کمپ ، وقتی حسین شمس به صورت غیر رسمی در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا  کنار تیم ملی فوتسال در ارومیه حضور داشت از وی به عنوان متصدی پست مدیر فنی تیم ملی فوتسال یاد می شد اما وی این موضوع را تکذیب می کرد.

اما حالا ، زمانی که تیم ملی فوتسال برای برگزاری اردو آماده سازی و برگزاری تورنمنت چهارجانبه در مشهد به این شهر سفر خواهد کرد حسین مجدد در این تورنمنت هم کنار محمد ناظم الشریعه و تیم ملی فوتسال حضور  خواهد داشت.

تیم ملی فوتسال ایران
حسین شمس،همراه تیم ملی فوتسال در مشهد

وی در این مورد گفته است : به درخواست ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کنار تیم حضور خواهم داشت.امروز اولین جلسه کمیته فنی با حضور من برگزار می شود. قرار شد به تیم های ملی هم کمک کنم. بنابراین در تورنمنت مشهد هم در کنار تیم ملی هستم و کمک می کنم.

شمس در خصوص تصدی پست مدیر فنی تیم ملی فوتسال گفت : خیر، بحث پست نیست. آقای ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی از من خواست و بنده هم تیم ملی را در مشهد همراهی می کنم.

در پایان نیز افزود :  آقایان شکوری و پرهیزکار (سرپرست دبیری فدراسیون و رئیس کمیته فوتسال) صحبت های لازم را انجام داده اند. آقای شکوری در اردوی ارومیه به ملی پوشان گفت که پاداششان پرداخت می شود. همه چیز مهیا است و قبل از سفر تیم ملی به جام ملت های آسیا (اسفندماه) پاداش ها پرداخت می شود!

اردو آماده سازی تیم ملی فوتسال
حسین شمس،همراه تیم ملی فوتسال در مشهد
تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker