فوتسال بانوانمصاحبه ها

سرپرست تیم فوتسال ملی حفاری:بهتر است مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار نشود

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: معتقدم برگزاری لیگ با شرایط موجود بسیار سخت بوده و بهتر است که این بازی‌ها انجام نشود.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “ایرنا” ، منیژه زیبا در گفت و گویی بیان کرد : ما در دور مقدماتی در صدر رقابت‌ها قرار گرفتیم و دیدار اول‌مان‌ در مرحله نیمه نهایی را بردیم و شانس زیادی برای قهرمانی داشتیم.

وی افزود: برنامه‌ریزی لیگ بانوان را می‌توانستند خیلی راحت انجام دهند و بازی‌های پایانی را برگزار کنند که متاسفانه اینگونه نشد. از آنجا که چند روز آینده ماه رمضان شروع می شود نمی‌توان مسابقات را برگزار کرد. از طرفی لیگ آینده، مرداد شروع می‌شود و نیز تیم ملی باید در مسابقات آسیایی حضور پیدا کند که با این وجود فکر می‌کنم اگر مسابقات لیگ برگزار نشود بهتر است.

لیگ برتر فوتسال بانوان
سرپرست تیم فوتسال ملی حفاری:بهتر است مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار نشود

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری بیان کرد: به نظرم مسئولان فوتسال کشور باید با باشگاه‌ها هم‌اندیشی کرده و راهکاری در نظر بگیرند که به ضرر باشگاه‌ها و فوتسال کشورمان تمام نشود.

وی ادامه داد: در اسفند پارسال قرار بود دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی بین تیم ما و سایپا برگزار شود و حتی تیم مقابل به اهواز سفر کرده بود اما یک روز پیش از مسابقه به ما گفتند که بازی لغو شده است در حالی که مسابقات آقایان تا یک هفته پس از این موضوع در جریان بود. درست نیست با تیم های فوتسال بانوان که هیچ گونه حامی مالی ندارند به این شکل برخورد کنند.

زیبا، در خصوص زمان شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور گفت: تاکنون هیچ خبری در این خصوص به ما نداده اند و تکلیف تیم‌ها معلوم نیست. معتقدم فدراسیون می‌توانست مرحله نهایی مسابقات را برگزار کند که متاسفانه این کار را نکرد.

وی در خصوص شرایط تیمش در ایام کرونایی افزود:تمرینات تیم بیش از یک ماه تعطیل شده و بازیکنان در خانه هستند هر چند کادر فنی به بازیکنان برنامه تمرینی داده تا از شرایط مسابقات دور نمانند.

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با بیان اینکه امیدوارم هرچه سریع‌تر ویروس کرونا ریشه‌کن شود گفت: از تمام کادر درمانی که این روزها باید در کنار خانواده خود باشند اما در بیمارستان‌ها تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker