اخبار فوتسالمصاحبه ها

شمس:کاش فینال لیگ برتر هم برگزار می شد

حسین شمس پشکسوت فوتسال ایران از فوتسال کشور گفت

به گزارش فوتسال کمپ ، حسین شمس پیشکسوت فوتسال در مورد فوتسال ایران و حضور باشگاه پرسپولیس در فوتسال گفت.

وی گفت : با توجه به این که تنها یک مسابقه فینال مانده بود، کاش مسابقات لغو نمی شد و بلافاصله بعد از اتمام مرحله نیمه نهایی، فینال را برگزار می‌کردند. دو بازی بیشتر نبود و در حدود ده روز، می‌توانستند بدون تماشاگر، مسابقات را تمام کنند که این کار به بعد از عید، موکول نشود. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و به بعد از عید منتقل شد.

نکته‌ی قابل توجه دیگر، بازی‌های جام ملت‌های آسیا و مقدماتی جام جهانی است که از اسفند ماه امسال به شش ماه آینده موکول شده است. فرصتی برای آماده سازی نداریم، بنابراین به نظرم می‌رسد جام جهانی هم، چند ماهی با تاخیر برگزار شود. جام باشگاه‌ها هم به دسامبر سال آینده منتقل شده است. با این حال، همه منتظر هستیم ببینیم شرایط با وجود ویروس کرونا چطور می‌شود و به کجا می‌رسد. فوتسال هم متاثر از این بیماری است، تا بتوانیم برنامه ریزی کنیم.

حسین شمس
شمس:کاش فینال لیگ برتر هم برگزار می شد

شمس در مورد تعطیلی لیگ برتر فوتسال گفت : لغو و تعویق بازی‌های لیگ به ناظم الشریعه ارتباطی ندارد. سازمان لیگ در این زمینه تصمیم گیری می‌کند و آن‌ها تصمیم گرفتند مسابقات به تاخیر بیفتد. البته سازمان لیگ هم از ستاد مبارزه با کرونا دستور گرفتند و به آن‌ها ابلاغ شده است. ناظم الشریعه، به تنهایی تصمیم گیرنده نبود و نباید این اتهامات به ایشان زده شود.

شمس از وعده محمدحسین انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حضور در فوتسال گفت : متوقع بودیم انصاری فرد زمانی که به پرسپولیس تشریف می‌برد با توجه به شعار‌هایی که در فوتسال داده بود، مبنی بر برنامه‌هایی برای انتقال پرسپولیس و استقلال و مهیج کردن فوتسال، به وعده خود عمل کند. آن زمان موجی از شادی در فوتسال ایجاد شد که احتمالا انصاری فرد بلافاصله و با یک مقدار تاخیر، تیم فوتسال پرسپولیس را تشکیل می‌دهد. یک سالی گذشته است و البته هیچ خبری هم نیست. شاید ایشان یادش رفته است و من به ایشان یادآوری می‌کنم که ان شاءالله تیم فوتسال پرسپولیس را تشکیل بدهد.

وی ادامه داد : در فوتسال مربی خارجی نداریم که شکایت کند و دستمزدش را بخواهد و بازیکن خارجی هم نداریم. همه ایرانی هستند و به همان مقدار ریالی که به آن‌ها پرداخت می‌شود راضی هستند. ان شاءالله در فوتسال سرمایه گذاری کنند.

شک نکنید با مبلغی حدود ۲۰۰ هزار دلار، می‌توانید یک تیم در سطح قهرمانی برای فوتسال آماده کنید. متاسفانه مبالغی که به خارجی‌ها پرداخت می‌شود، غیرقابل باور است. بازیکنی به ایران می‌آید که یک دقیقه هم بازی نمی‌کند و ۳۰۰-۴۰۰ هزار دلار هم دریافت می‌کند، اما فوتسال کشورمان طوری اداره می‌شود که بازیکنان آن شاید با سالی ۱۰-۱۲ میلیون تومان امرار معاش می‌کنند. امیدوارم انصاری فرد به قولی که داده است عمل کند و فتح الله زاده هم برای راه اندازی تیم فوتسال استقلال، اقدام کند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker