اخبار بازیکنانمصاحبه ها

ملی پوش فوتسال ایران: می‌خواستم به چین برگردم که پروازها لغو شد

بازیکن ایرانی تیم فوتسال شنزن چین گفت: تمرینات تیم ما آغاز شده است اما فعلا نمی‌توانم به چین برگردم.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “مهر” ، احمد اسماعیل پور در گفتگویی، درباره احتمال بازگشتش به کشور چین و تمرین با تیم فوتسال شنزن بعد از کاهش آمار شیوع کرونا در چین گفت: احتمال دارد مسابقات لیگ فوتسال چین تا دو ماه دیگر مجددا آغاز شود. تمرینات تیم شنزن از چند هفته پیش شروع شده ولی این تمرینات سبک است.

وی افزود: من هم قرار بود اواسط اسفند گذشته به چین بروم که پروازها کنسل شد. بعد از آن بحث قرنطینه پیش آمد و سپس پرواز به چین ممنوع شد. به همین خاطر فعلا در ایران هستم و مشخص نیست دوباره به چین می روم یا خیر.

ملی پوش فوتسال ایران یادآور شد: البته چینی ها هم هنوز ساز و کار برگزاری لیگ را به صورت قطعی مشخص نکرده اند. شاید لیگ آنها بدون بازیکنان خارجی برگزار شود. شاید هم مسابقاتشان به صورت مجتمع باشد و یا شاید هم کل مسابقات را تعطیل کنند.

فوتسال کمپ
ملی پوش فوتسال ایران: می‌خواستم به چین برگردم که پروازها لغو شد

اسماعیل پول ادامه داد: وضعیت من هم مشخص نیست. فعلا در ایران تمرینات اختصاصی را در خانه انجام می دهم. اگر مسابقات چین از دو ماه دیگر شروع شود فکر نمی کنم بتوانم به شنزن بروم چون تیم ملی هم اردوهایش را برای جام ملت های آسیا از همان زمان شروع می کند.

وی ابراز امیدواری کرد مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا در همان مردادماه برگزار شود و گفت: اگر تاریخ مسابقات بازهم عوض نشود، تمرینات تیم ملی باید اواخر خرداد یا اوایل تیرماه آغاز شود. الان هرچقدر هم در خانه تمرین کنیم، مثل تمرین در سالن نمی شود. برای جام ملت ها نزدیک به ۴۵ روز آماده سازی نیاز است.

ملی پوش فوتسال ایران در خصوص احتمال کاهش کیفیت جام ملت های آسیا باتوجه به تعطیلی تمرینات تمام کشورها تاکید کرد: قبلا هم همینطور بود که لیگ ایران قبل از عید نوروز تمام می شد و بازیکنان مدتی استراحت می کردند تا مجددا تمرینات تیم ملی را شروع کنند. اگر ۴۵ روز فرصت آماده سازی داشته باشیم می توانیم در طول مسابقات به شرایط ایده آل برسیم. الان مهم این است که جام ملت ها برگزار شود.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker