تیم های ملیمصاحبه ها

ناظم‌الشریعه: در مورد تیم ملی (ب) فوتسال با من صحبتی نشده است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هنوز مطالبات بازیکنان تیم ملی کامل پرداخت نشده اما قصد دارند تیم ملی «ب» را تشکیل دهند

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی “ایرنا” ، «سیدمحمد ناظم‌الشریعه» در گفت و گویی در مورد تشکیل تیم «ب» بدون هماهنگی با وی، اظهار داشت: با این موضوع مشکلی ندارم، اما حرف من این است که کسانی که می‌خواهند این کار را انجام دهند، چه هدفی دارند به جز به حاشیه کشیدن تیم ملی فوتسال؟ می‌گویند ناظم‌الشریعه به جوانگرایی و استعدادیابی اهمیت نمی‌دهد، در صورتی که فوتسالی‌ها می‌دانند که من همیشه به دنبال جوانگرایی بودم و هستم. در سال گذشته ۸۰ بازیکن را استعدادیابی کردیم.

محمد ناظم الشریعه
ناظم‌الشریعه: در مورد تیم ملی (ب) فوتسال با من صحبتی نشده است

وی ادامه داد: هنوز مطالبات بازیکنان تیم ملی کامل پرداخت نشده است و چگونه و با چه پولی می‌خواهند تیم «ب» تشکیل دهند. آرزویم این است که حتی تیم ج، چ، ح و خ هم داشته باشیم، اما با چه سرمایه‌ای؟ موضوع تیم ملی فوتسال ما مثل این است که ساختمانی در دست ساخت باشد و صاحب آن بیاید و اقدام به تخریب آن کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: در مورد تشکیل تیم «ب» با من هیچ صحبتی انجام نشده و این موضوع هم بسیار جالب است اما باز من هیچ زاویه‌ای‌ نسبت به این مسایل ندارم و دوست ندارم با دامن زدن به این موضوع، بازیکنانم به حاشیه کشیده شوند. آقایان می‌خواهند مطرح شوند اما این راه درستی نیست.

ناظم‌الشریعه همچنین در مورد وضعیت بازیکنان ملی‌پوش هم گفت: بازیکنان در اختیار باشگاه‌های خودشان هستند و همگی منتظریم کرونا ریشه‌کن و تکلیف لیگ برتر مشخص شود. به محض اینکه قهرمان لیگ مشخص شود، برای آماده‌سازی بازیکنان برنامه‌ریزی دقیقی می‌کنیم ولی فعلا باید منتظر باشیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker