مسابقات و لیگمصاحبه ها

کاپیتان مس سونگون: برگزاری تک بازی در فینال لیگ فوتسال خنده‌دار است

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون گفت: برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال به صورت تک بازی و در تهران، خنده‌دار است.

به گزارش مصاحبه فوتسالی فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “ایرنا” ، «فرهاد فخیم» در گفت‌وگویی در مورد برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال به صورت تک بازی و در تهران، اظهار داشت: این کار واقعا خنده‌دار است؛ تیم‌ها بعد از یک سال زحمت کشیدن و حرص و جوش خوردن، حال باید در ۴۰ دقیقه با بدنی ناآماده،  بدون تاکتیک و در زمین بی‌طرف، روبروی همدیگر قرار بگیرند.  برگزاری لیگ و پلی‌آف آن طور و فینال هم به این شکل؛ ما که دیگر از این تصمیمات خسته شده‌ایم.

وی ادامه داد: مسوولان فوتسال فقط می‌خواهند لیگ را به هر شکلی هست تمام کنند. اگر کرونا تمام شود، می‌توانیم در یک هفته سه بازی باقیمانده را انجام دهیم، پس دیگر این تک بازی چیست؟ به طور قطع مسوولان رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا درک می‌کنند که لیگ‌ها در کرونا تمام نشده است، پس آن‌ها هم به فدراسیون‌ها مهلت می‌دهند تا قهرمان را معرفی کنند.

تیم فوتسال مس سونگون
کاپیتان مس سونگون: برگزاری تک بازی در فینال لیگ فوتسال خنده‌دار است

 کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون افزود: ما هر اعتراضی می‌کنیم، آنها یک عکس‌العمل نشان می‌دهند. قرار بود تصمیمات بهتری بگیرند اما حالا شرایط بدتر شده است. ۲۰ تا ۳۰ درصد مبلغ قرارداد ما منوط به قهرمانی در لیگ برتر فوتسال است اما حالا با این شرایط پیروزی در فینال به نحوی شانسی می‌شود.

فخیم در مورد اینکه آیا بدن او با توجه به تعطیلی باشگاه‌ها آماده مانده است یا نه، گفت: من از قدیم به فوتبال علاقه داشتم و هر موقع لیگ فوتسال تمام می‌شد به لیگ‌های محلات و زمین‌های خاکی می‌رفتم و فوتبال بازی می‌کردم. حالا هم با این شرایط به بعضی از این زمین‌ها می‌روم تا شرایط بدنم را خوب نگه‌ دارم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker