اخبار بازیکنانمصاحبه ها

کشاورز: فینال لیگ فوتسال با تک بازی، بی ‌انصافی است

کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: مدیران و مربیان ۲ تیم فینالیست لیگ برتر باید باید با سازمان لیگ همفکری کنند، چرا که اگر فینال به صورت تک بازی برگزار شود، بی‌انصافی است.

به گزارش مصاحبه های فوتسالی فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “ایرنا” ،کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در جلسه‌ای که هفته گذشته در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد، پیشنهاد کرد که فینال لیگ برتر فوتسال به صورت تک بازی و در تهران برگزار شود. دیدار فینال لیگ برتر فوتسال  میان تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان برگزار می‌شود.

«محمد کشاورز»  در گفت و گویی در مورد تصمیم کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، اظهار داشت: امیدوارم سازمان لیگ فرصت کافی به فینالیست‌ها برای تمرین بدهد. اطمینان دارم کیفیت فینال بسیار پایین است چرا که هر ۲ تیم سه الی چهار ماه از شرایط مسابقه دور بودند و برگشتن به شرایط بازی در حال حاضر بعید است. به نظر من کمترین حق تیم‌های فینالیست این است که در مورد نحوه برگزاری فینال لیگ برتر نظر بدهند چرا که یکسال زحمت کشیدند تا به فینال برسند و حالا باید با یک تک بازی تکلیف قهرمانی را مشخص کنند. مدیران و مربیان ۲ تیم باید با سازمان لیگ در مورد برگزاری فینال همفکری کنند چرا که اگر فینال به صورت تک بازی برگزار شود، بی‌انصافی است.

فوتسال ایران
کشاورز: فینال لیگ فوتسال با تک بازی، بی ‌انصافی است

وی در مورد اینکه شاید سال آینده، لیگ برتر فوتسال بدون پلی‌آف برگزار شود، خاطر نشان کرد: در برخی از دوره‌های لیگ برتر، تقویم لیگ به نحوی به علت تداخل با بازی‌های آسیایی یا جهانی، تغییر می‌کند و در لیگ ایران هم این اتفاقات رخ می‌دهد اما به شخصه دوست دارم که لیگ در یک فرم و حالت برگزار شود و هر سال تغییر نکند چرا که این تغییرات زیبنده لیگ برتر ایران نیست.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری لیگ با پلی‌آف بهتر است یا بدون آن، گفت: هر ۲ شکل برگزاری نقاط قوت و ضعف زیادی دارد اما من به شخصه برگزاری لیگ با پلی‌آف را می‌پسندم چرا که لیگ تا روزهای آخر برگزاری، جذاب دنبال می‌شود و هشت تیم شانس قهرمانی دارند. ضعف این حالت از برگزاری هم این است که تیم‌های قدرتمند لیگ در بعضی هفته‌ها با تمام قوا حاضر نمی‌شوند و سطح لیگ را پایین می‌آورند.

کشاورز در مورد پیگیری تمرینات تیم گیتی‌پسند در روزهایی که سالن‌های ورزشی به علت شیوع کرونا تعطیل هستند، خاطرنشان کرد: مربیان بدنساز تیم، تمرینات بدنی هر بازیکن را در فضای مجازی قرار می‌دهند و بازیکنان موظف هستند این تمرینات را در خانه انجام دهند تا آمادگی خود را حفظ کنند. در حال حاضر هیچ چیزی مهم‌تر از سلامتی انسان‌ها نیست.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker