مسابقات و لیگمصاحبه ها

خانم گل فوتسال آسیا : «در خانه بمانیم» شعار نیست

فاطمه اعتدادی: در خانه بمانیم شعار نیست، ما علی‌رغم اینکه زمان تمریناتمان آغاز شده در خانه ماندیم و در خانه تمرین می‌کنیم.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “ایسنا” ،فاطمه اعتدادی، فوتسالیست قزوینی در گفت‌وگویی تصریح کرد: شیوع کرونا باعث شده که امسال عید نوروز در خانه بمانیم و این شعار نیست، بلکه برای ریشه کندن شدن این ویروس ماندن در خانه ضروری است.

وی افزود: من عاشق طبیعت هستم اما از زمانی که گفتند در خانه بمانید از خانه بیرون نرفتم مگر اینکه خرید ضروری داشته باشم، همه افرادی که در این ایام در خانه ماندند از خودگذشتگی کردند تا ویروس کرونا کنترل شود.

خانم گل مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در سال ۹۷ تأکید کرد: برخی از افراد نیز بی‌توجه به هشدارها به مسافرت رفتند، این حجم اگر برگردند با مشکل دیگری روبه‌رو می‌شویم، امیدوارم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بتواند بیماری را کنترل کند.

وی بیان کرد: باید از این فرصت پیش آمده استفاده کنیم، من در مدتی که در خانه هستم آشپزی می‌کنم و دیگر گذر زمان را متوجه نمی‌شوم، البته در این ایام به خواندن کتاب و تماشای فیلم هم پرداختم و اغلب شبکه آی فیلم را تماشا کردم.

لیگ برتر فوتسال بانوان
خانم گل فوتسال آسیا : «در خانه بمانیم» شعار نیست

این بازیکن فوتسال اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم مردم وقت خود را صرف خواندن کتاب کنند در این میان پیشنهاد من کتاب‌های «بینوایان اثر ویکتور هوگو»، «انسان در جست‌وجوی معنا اثر ویکتور فرانکل» و «قانون توانگری کاترین پاندر» برای مطالعه است.

وی یادآور شد: ما تمرینات خود را شروع کردیم، در خانه با کش و طناب و دمبل تمرین می‌کنیم تا انشالله همه به این فرهنگ برسیم که این شرایط را تحمل کنیم و در خانه بمانیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker