فوتسال بانوانمصاحبه ها

سارا شیربیگی: بهترین اتفاق ۹۸، حضور در جمع برترین‌های فوتسال جهان بود

ملی‌پوش فوتسال بانوان قرار گرفتن در لیست برترین بازیکنان جهان را بهترین خاطره خود از سال ۹۸ می‌داند.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری ” ایسنا “ ، سارا شیربیگی، ملی‌پوش فوتسال بانوان ایران در گفت‌وگویی به وضعیت پیگری تمرینات خود در شرایطی که سالن‌های ورزشی به دلیل شیوع کرونا بسته شده‌اند، اشاره و بیان کرد: در حال حاضر نمی‌توانیم به سالن برویم اما مربی بدنسازی تیم ملی به ما روزانه برنامه می‌دهد تا در خانه انجام بدهیم، یعنی تمریناتمان را زیر نظرش پیگیری می‌کنیم.

او در مورد تاثیر تعطیلی مسابقات بر کیفیت لیگ گفت: تاثیری زیادی می‌گذارد چون تیم‌های حاضر در پلی‌آف آمادگی ۱۰۰ درصد داشتند. البته امسال بازیکنان آسیب دیده زیادی داشتیم که این تعطیلی به نفع آنها بود. در کل چهار تیم از شرایط آرمانی و خوبی که در سال  ۹۸ داشتند، دور می‌شوند چون به جز تعطیلی، شرایطی پیش آمده که بازیکنان امکان پیگیری درست تمرینات خود را ندارند، کسی الان تمرین دویدن ندارد و فقط تمرینات قدرتی را انجام می‌دهیم در نتیجه آمادگی بازیکنان کمتر می‌شود.

سارا شیربیگی
سارا شیربیگی: بهترین اتفاق ۹۸، حضور در جمع برترین‌های فوتسال جهان بود

فرصت آمادگی برای جام ملت‌ها را داریم

ملی‌پوش فوتسال بانوان در مورد به تعویق افتادن جام ملت‌های آسیا و فرصت تمرین تیم‌های حاضر در این مسابقات اظهار کرد: دراین مورد هنوز چیزی رسمی اعلام نشده است اما مثل سایر مسابقاتی که به تعویق افتاد، زمان بازی‌های آسیایی هم تغییر می‌کند. هر چه عقب‌تر بیفتد به نفع تیم ما است چون چند بازیکن آسیب دیده داریم و اردوی‌هایمان هم برگزار نشد در نتیجه اگر برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم، وقت برای آمادگی هست.

بانوان ایران در جهان حرفی برای گفتن دارند

شیربیگی در مورد قرارگرفتن در جمع برترین‌ بازیکنان فوتسال سال ۲۰۱۹ گفت: از این موضوع خیلی خوشحال هستم. فکر می‌کنم این نتیجه زحمتی بود که در دو سال اخیر کشیده بودم. نه تنها من بلکه در بخش‌های داوری و دروازه‌بانی نیز نمایندگانی داشتیم و دیدم که بانوانمان می‌توانند در جهان حرفی برای گفتن داشته باشند. امیدوارم سال‌های بعد باز هم شاهد چنین اتفاقاتی باشیم و رتبه‌ها را بالاتر ببریم.

او به شانس دیگر بازیکنان ایران برای قرار گرفتن در جمع برترین‌های جهان اشاره کرد و گفت: مسابقه‌ای با تیم‌های اروپایی نداشتیم و فقط سال گذشته به تورنمنت روسیه اعزام شدیم، همه فکر و ذکرمان مسابقات آسیایی است چون فقط آنها را داریم. اگر در مسابقات بیشتری شرکت کنیم تعداد بیشتری از بازیکنان در این لیست قرار می‌گیرند و ممکن است رتبه‌ها هم بهتر شود.

بهترین خاطره‌ام حضور در جمع برترین‌های فوتسال جهان است

این بازیکن به بهترین و بدترین خاطره ورزشی خود در سال ۹۸ اشاره و بیان کرد: بهترین خاطره‌ام به اواخر سال مربوط می شود که جز ۱۰ بازیکن  برتر جهان قرار گرفتم. در مورد بدترین خاطره هم باید بگویم که سال ۹۸ در کل سال خوبی نبود اما از نظر ورزشی اتفاق بدی نیفتاد چون مسابقه‌ای نداشتیم.

پاداشی که پرداخت نمی‌شود!

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال بانوان ایران در اردیبهشت ماه ۹۷ برای دومین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شد. قرار بود به هر کدام از اعضای تیم، ۲۰ میلیون تومان به عنوان پاداش پرداخت شود اما با وجود گذشت نزدیک به دو سال هنوز این اتفاق نیفتاده است. شیربیگی در این مورد گفت: هنوز پاداش‌مان را نداده‌اند و هیچ خبری هم در این مورد نیست.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker