فوتسال بانوانمصاحبه ها

شریف: برگزار نشدن پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان تصمیمی غیرعادلانه است

سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: لیگ برتر فوتسال بانوان در سال ۹۸ جذاب بود و اگر مسابقات مرحله پلی آف برگزار نشود به نظر من عدالت رعایت نمی‌شود.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “تسنیم” ، فاطمه شریف با اشاره به برگزاری یا عدم برگزاری لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: فکر می‌کنم لیگ فوتسال امسال خیلی جذاب و جنجالی بود و اختلاف چهار تیم یک امتیاز است یا به دلیل تفاضل گل برتر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و فکر می‌کنم اگر رقابت‌های مرحله پلی آف برگزار نشود، عدالت رعایت نمی‌شود.

وی افزود: اگر لیگ برتر با همین نتایج دور مقدماتی به پایان برسد، ضرر می‌کنیم، چون ما بازی با تیم ملی حفاری را به دلیل مصدومیت سه بازیکن ملی‌پوش تیم واگذار کردیم و چون بازی‌های پلی آف برای ما اهمیت زیادی داشت از آنها استفاده نکردیم و درنتیجه بازی را واگذار کردیم. از طرفی می‌دانستیم اهمیت این بازی برای ما به اندازه مرحله پلی آف نیست پس ریسک نکردیم تا مصدومیت بازیکنانم بیشتر نشود که با این شکست از رتبه اول به سوم سقوط کردیم و فکر می‌کنم عدالت نیست که بگویند با همین رتبه‌ها لیگ به پایان می رسد. از طرف دیگر سلامتی مردم خیلی مهمتر است همانطور که مسابقات جام ملت‌های آسیا به تعویق افتاد بنابراین برای برگزاری مسابقات مرحله پلی آف زمان داریم.

فوتسال بانوان
شریف: برگزار نشدن پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان تصمیمی غیرعادلانه است

سرمربی تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی درباره شرایط تیمش در لیگ برتر اظهار داشت: منتظریم تا مسابقات مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال انجام شود تا عملکرد نهایی تیم مشخص شود. تیم ما تاکنون خوب نتیجه گرفته است یعنی مسئولان ورزشی و هیئت فوتبال حمایت کرده و به جمع چهار تیم مرحله پلی آف راه یافتیم، اما مصدومیت‌های ناخواسته باعث شد نتایج در برخی هفته‌ها دور از انتظار شود که برای هر تیمی ممکن است رخ دهد. برنامه ریزی برای سال آینده این تیم هم منوط به مشخص شدن نتایج لیگ سال 98 است تا نظر مسئولان این تیم را جویا شویم که می‌خواهند چقدر حمایت کنند و آیا حمایت‌هایشان مثل سال گذشته خواهد بود تا تیم مدعی قهرمانی را ببندیم یا خیر؟ طبیعتا اگر بتوانیم قهرمان لیگ شویم نگاه‌ها بیشتر عوض شده و حمایت‌ها بیشتر از قبل خواهد شد.

نایب رئیس بانوان فوتبال هیئت خراسان رضوی درخصوص برنامه‌های این هیئت استان برای فوتبال و فوتسال بانوان به استعدادیابی و استعدادپروری اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم‌های پایه استان ما در مسابقات آموزش و پرورش و المپیادهای کشوری فوتبال و فوتسال مقام داشته‌اند، پتانسیل خیلی خوبی دارند و ما باید افراد مستعد را شناسایی کرده و در تمام طول سال برای آنها تمرین برگزار کنیم تا تیم‌های لیگ استان ما در سال های آینده از نظر بازیکنان بومی به خودکفایی رسیده و نیازی به بازیکن غیر بومی نداشته نباشد.

وی افزود: استعدادیابی و پرورش مستعدان برنامه اصلی ما در سال 99 است و در راستای تحقق این هدف قرار بود برنامه‌هایی را برگزار کنیم که به دلیل ویروس کرونا جلسات برگزار نشد و فعلا همه چیز بستگی به مهیا شدن شرایط است تا بتوانیم برنامه اصلی خود را در سال 99 اجرایی کنیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker