فوتسال بانوانمسابقات و لیگ

لیگ برتر فوتسال بانوان؛شرایط نامعلوم!

در شرایط که وضعیت این مسابقات معلوم نیست،یکی از راه حل های مطرحه اعلام تیم فوتسال بانوان حفاری اهواز به عنوان برنده است

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، قبل از شیوع ویروس کرونا لیگ برتر فوتسال بانوان بعد از اتمام مرحله گروهی و راهیابی 4 تیم فوتسال بانوان سایپا تهران ، حفاری اهواز ، هیات فوتبال خراسان رضوی و دختران کویر مس رفسنجان ، وارد مرحله پلی آف خود شد . دوره رفت مرحله نیمه نهایی این مسابقات نیز برگزار گردید اما دور برگشت در حالی که در شرف برگزاری بود به دلیل شیوع کرونا لغو شد و تاکنون نیز زمان برگزاری این دور از مسابقات و فینال نیز هنوز مشخص نشده است.

از آنجایی که لیگ برتر فوتسال بانوان برای فصل آتی برابر با برنامه ریزی ها انجام شده مرداد ماه سال جاری کلید خواهد خورد و از طرفی جام ملتهای فوتسال بانوان نیز از تیر ماه سال جاری به سال آتی موکول شده باید دید چه اتفاقی برای لیگ برتر فوتسال بانوان در فصل جاری چه خواهد شد.

لیگ برتر فوتسال بانوان
لیگ برتر فوتسال بانوان؛شرایط نامعلوم!
راه اول ؛ اعلام قهرمانی تیم فوتسال بانوان حفاری اهواز

در این راه حل قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان ایران براساس نتایج دور گروهی مشخص می شود. در دوره گروهی تیم فوتسال بانوان حفاری اهواز گوی صدرنشینی را از 3 رقیب دیگر خود یعنی تیم های فوتسال بانوان سایپا تهران ، هیئت فوتبال خراسان رضوی و مس رفنسجان ربود تا با کسب عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کند.بر همین اساس این تیم فوتسال قهرمان این مسابقات می شود.

این موضوع از طرف هیچ یک از نهاد های مربوط به این مسابقات تایید نشده و در حال حاضر تنها یک فرضیه است.ضمنا نمایندگان 3 تیم دیگر به این موضوع اعتراض کرده اند.

راه دوم ؛ برگزاری به مسابقات به صورت مجتمع ( در زمین بی طرف )

در این راه حل ابتدا باید فکری به حال مسابقات دور برگشت نیمه نهایی کرد زیرا دور رفت آن در زمین یکی از دو تیم برگزار شده و برای جلوگیری از حاشیه بهتر است این مسابقه نیز برگزار گردد.از طرفی بهتر است مسابقه فینال نیز به جای دو مرحله و هر کدام در زمین یکی از دو تیم ( به صورت رفت و برگشت ) در یک زمین بی طرف برگزار گردد تا با یک مسابقه تکلیف قهرمان مشخص شود.

در مورد این راه حل هم هنوز نظری یا خبر منتشر نشده که باید منظتر ماند و دید چه تصمیماتی گرفته می شود.

 

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker