اخبار فوتسال تهرانمصاحبه ها

مصاحبه برترین مربی سال 98 لیگ فوتسال نونهالان تهران

محمد ادیبی که برترین مربی سال 98 در رده سنی نونهالان شناخته شد،از این عنوان و سایر مسائل گفت.

به گزارش اخبار فوتسال تهران فوتسال کمپ و به نقل از کانال رسمی اطلاع رسانی “هئیت فوتبال استان تهران” در بخش فوتسال ، محمد ادیبی مربی تیم فوتسال نونهالان ثامن الحجج که توسط کمیته فنی فوتسال برترین مربی لیگ فوتسال این رده شناخته شد ، در مصاحبه ای از این عنوان و اهدافش گفت.

برترین مربیان سال 98 لیگ فوتسال نونهالان تهران
مصاحبه برترین مربی سال 98 لیگ فوتسال نونهالان تهران

با سلام و خسته نباشید خدمت همه فوتسال دوستان استان تهران

از تمام مربیان ، کاپیتان ها و کمیته فنی برای انتخاب بنده به عنوان برترین مربی تشکر میکنم . گرچه لایق این اتفاق نبودم و افراد با سابقه تر و کار بلد تر هم نامزد این رویداد بودند .
فکر میکنم این حاصل تلاش یکساله کل مجموعه ثامن و شخص آقای صنعتی که مدیریت ماهارو برعهده دارند بود که حالا به اسم من حقیر و امیررضا دراومد .
به نظرم این نظرسنجی و انتخاب کم خطا ترین نوع برگزاری این مدل کار هاست ، وقتش شده تا از سبک نظرسنجی هایی که صرفا برای بالابردن ممبر و مخاطبه فاصله بگیریم .
خوشحالم که از سال ۹۸ این خاطره خوب برای مجموعه به جا موند و حالا تصمیم گرفتم یک فصل دیگه هم برای کسب تجربه و القای چیزی که احساس میکنم در اون مقداری تجربه و شاید تخصص داشته باشم ، در رده نونهالان به مربیگری بپردازم .

یه خسته نباشید هم به آقای خبیری میگم چون میدونم مدیریت و سازمان دهی چنین مجموعه بزرگی مثل فوتسال تهران اصلا کار آسونی نیست و از یک مدیر توانا چنین امری بر میاد .

زنده باد ثامن | زنده باد فوتسال

 

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker