اخبار بازیکنانمصاحبه ها

پیشکسوت فوتسال: حواشی اخیر به بدنه این رشته ضربه می‌زند

پیشکسوت فوتسال و فوتبال گفت: حواشی اخیر در فوتسال کشورمان ناراحت کننده است و به بدنه این رشته پرافتخار ضربه می‌زند.

به گزارش مصاحبه فوتسالی فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “ایرنا” ، «محمود خوراکچی»  در گفت و گویی، اظهار داشت: تشکیل تیم ملی «ب» اقدام خوبی است و نیاز تیم ملی فوتسال است. تاکنون هم این کار برای فوتسال ایران دیر شده است و به طور حتم تیم‌های مدعی در رشته‌های مختلف ورزشی از تیم‌های پشتیبان بهره می‌برند. ما اگر از این دست کارها کنیم تا ۲ جام‌جهانی دیگر بیمه می‌شویم وگرنه بعد از جام جهانی ۲۰۲۰ از لحظ مهره‌ای ضربه می‌خوریم.

وی یادآور شد: تیم ملی فوتسال ایران چندین سال از این موضوع بی‌بهره بود؛ به طور مثال اگر بازیکنی مانند «مهدی جاوید» فوتبالش تمام شود، آیا ما بازیکنی برای جایگزینی او داریم؟ اگر او را مثال زدم چون او نمونه یک بازیکن کامل است وگرنه تیم ملی ما مانند جاوید زیاد دارد. البته بازیکنان حال حاضر تیم ملی ایران، بهترین‌ها هستند و هر فرد دیگری هم جای «محمد ناظم‌الشریعه» بود، آنها را تغییر نمی‌داد.

خوراکچی افزود: بازیکنان جوان زیادی هستند که شاید سرمربی تیم ملی جرات نکند آنها را به میدان‌ بفرستد و اگر این بازیکنان به تیم ملی امید یا تیم (ب) دعوت شوند،  سعی می‌کنند تا با بازیکنان تیم اصلی رقابت کنند و انگیزه داشته باشند به تیم اصلی برسند.

پیشکسوت و مربی فوتسال در مورد اختلافات به وجود آمده در خصوص نحوه تشکیل تیم (ب) و انتخاب سرمربی این تیم، خاطر نشان کرد: کمیته فنی فوتسال باید با سرمربی تیم ملی و بالعکس، تعامل و همفکری داشته باشند. من حواشی ایجاد شده را که می‌بینم ناراحت می‌شوم زیرا این اتفاقات به بدنه فوتسال ضربه می‌زند. افراد باید انتقادپذیر باشند و نیت‌ خود را به نفع فوتسال تغییر دهند. افرادی‌ هم که انتقاد می‌کنند باید انتقادهای سازنده داشته باشند وگرنه بیشتر به اختلافات دامن می‌زنند.

لیگ دسته اول فوتسال
پیشکسوت فوتسال: حواشی اخیر به بدنه این رشته ضربه می‌زند

وی در مورد اینکه تیم (ب) زیر نظر سرمربی تیم اصلی باشد یا نه، گفت: هر کسی که سرمربی شود، اختیار تام می‌خواهد و نمی‌تواند قبول کند که زیر نظر سرمربی تیم اصلی باشد. به نظر من تیم اصلی، تیم امید و تیم (ب) هرکدام یک سرمربی با اختیار تام باید داشته باشد و همه ‌آنها زیر نظر کمیته فنی قرار بگیرند، چرا که کمیته فنی از شناسنامه‌های فوتسال تشکیل شده و افرادی در آن حضور دارند که دلسوز فوتسال ایران هستند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم همه اختلافات را کنار بگذارند و در مسیر پیشرفت فوتسال قدم بردارند و با همدلی کاری‌ کنند تا فوتسال ایران باز هم در میادین جهانی موفق شود و افتخارآفرینی کند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker