فوتسال بانوانمصاحبه ها

گلری که ازتیم ملی خط خورد امادر بین ۱۰ نامزد برتر جهان قرار گرفت!

فرزانه توسلی که با بی مهری مدتی از تیم ملی فوتسال کنار گذاشته شد در بین ۱۰ نامزد برتر جهان قرار گرفت.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “مهر” ، فرزانه توسلی گلر موفق تیم ملی فوتسال بانوان که در اواسط سال ۹۸ به دلیل اعتراض به عدم پرداخت پاداش‌های قهرمانی در آسیا از تیم ملی کنار گذاشته شد در پایان سال در بین ۱۰ نامزد برتر گلر جهان قرار گرفت. توسلی تلخی کنار گذاشتن از تیم ملی را با شیرینی نامش در بین برترین‌های جهان فراموش کرد.

* امیدوارم کرونا ریشه کن شود

سال ۹۸ برایم اتفاقات تلخ و شیرین زیادی داشت اما تلخ‌ترین اتفاق عدم راه یابی تیمم به جمع چهار تیم پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان و شیرین‌ترین اتفاق نامزد ۱۰ گلر برتر جهان بود. تمام جامعه به خصوص ورزش تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته است و در این شرایط بحرانی قطعاً سلامت بازیکنان از هر چیزی واجب‌تر است. امیدوارم هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود و بتوانیم بازی‌های پایانی لیگ را انجام دهیم.

* حذف از تیم ملی فشار زیادی به من وارد کرد
در برهه زمانی که از تیم ملی کنار گذاشته شدم تحت فشار زیادی بودم. قطعاً هر بازیکنی دوست دارد هرچه در توان دارد بگذارد تا برای کشورش و تیم ملی بازی کند. خداروشکر بعد از گذشت مدت زمانی و با روی کار آمدن کادر فنی جدید و صحبت‌هایی که صورت گرفت توانستم دوباره به تیم ملی بازگردم و بتوانم در آرامش کار کنم.

تیم ملی فوتسال بانوان
گلری که ازتیم ملی خط خورد امادر بین ۱۰ نامزد برتر جهان قرار گرفت!

* نامزد شدن در بین برترین‌های جهان، خاطرات بد را کم رنگ کرد

اواخر سال ۹۸ برای سومین بار موفق شدم از سوی سایت فوتسال پلنت در لیست ۱۰ دروازه بان برتر دنیا قرار بگیرم. این اتفاق توانست تمامی خاطرات بد ورزشی‌ام در سال ۹۸ را کم رنگ کند و انگیزه‌ای برای تمرین کردن مضاعف و بهترم شود. هر چند نسبت به سایر رقبا از برزیل، اسپانیا، پرتغال و… شانس کمی دارم چرا که بازی‌های برون مرزی و تورنمنت خارجی اصلاً نداشتیم و همین امر باعث کمتر دیده شدن عملکردم نسبت به سایر رقبا است.

* سومین قهرمانی در آسیا هدفم در سال ۹۹ است

هدفم در سال ۹۸ قهرمانی به همراه تیم نامی نو در لیگ برتر بود که متأسفانه نشد. مهم‌ترین هدفم در سال ۹۹ قهرمانی به همراه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا است که امیدوارم بتوانیم برای سومین سال متوالی روی سکو قهرمانی آسیا قرار بگیریم.

* کرونا زندگی‌ها را تحت تأثیر قرار داد

یکی از تلخ‌ترین اتفاقات سال شیوع ویروس کرونا در کشور بود که جان بسیاری از هم وطنان را گرفت. کرونا زندگی‌های بسیاری را از نظر اقتصادی تحت تأثیر قرار داد و باعث دل نگرانی و سلب آرامش از همه شد. امیدوارم هر چه زودتر با رعایت نکات لازم بهداشتی و فردی بتوانیم از شر این بیماری خلاص شویم.

* نوروز در خانه هستم / ‏‏زنجیره‬ انتقال را بشکنیم

با توجه به شیوع ویروس کرونا تمریناتم را در منزل انجام می‌دهم تا آمادگی جسمانی‌ام را حفظ کنم. اوقات فراغت را صرف تماشای فیلم، سریال و مطالعه می‌کنم. سال جدید بسیاری از هم وطنانمان کنارمان نیستند، خیلی از خانواده‌ها به خاطر ویروس کرونا عزیزانشان را از دست داده‌اند. نوروز در خانه هستیم. از مردم تقاضا دارم تعطیلات عید در خانه‌هایشان بمانند. اگر به هر دلیلی مجبور به ترک خانه هستند نکات بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم زنجیره انتقال بیماری را بشکنیم.

* امیدوارم با ریشه کنی کرونا به آرامش برسیم

با تمرینات مداوم، پشتکار و انگیزه سعی دارم چند سال باقی مانده را هم در بهترین سطح کار کنم و تا جایی که می‌توانم افتخار آفرینی کنم. آرزو می‌کنم به همراه تیم ملی برای سومین بار قهرمان آسیا شویم. در زندگی شخصیم موفق باشم و اتفاقات خوب برایم رقم بخورد. سال ۹۸ با فراز و نشیب زیاد به پایان رسید، امیدوارم که هر چه زودتر ویروس کرونا ریشه کن شود و همه به آرامش برسیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker