فوتسال بانوانمصاحبه ها

سطح داوری با سطح لیگ برتر فوتسال بانوان تضاد دارد

خانم چین سری سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو از سطح داوری این مسابقات گلایه کرد

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان از سطح داوری و لیگ برتر فوتسال بانوان گفت.

ایشان در ابتدا از بازی هفته دوازدهم تیم خود گفتند :میهمان تیم پارس آرا در شیراز بودیم. بازی خیلی سختی بود، تیم شیراز واقعاً خوب ظاهر شد و خط دفاعی خوبی داشت. این موضوع کار گلزنی را برایمان سخت کرد، اما با تمریناتی که در طول هفته داشتیم خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم و به شرایط مطلوبمان نزدیک شویم. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم که دفاع خوب دو بازیکن پارس آرا فرصت‌های زیادی را از ما گرفت.

وی ادامه داد : امسال از همان هفته نخست لیگ مشخص بود که لیگ منظم و بانشاطی را خواهیم داشت و با گذشت ۱۰ هفته کیفیت بازی‌ها نیز بهتر می‌شود که با شرایطی که برای تیم فوتسال بانوان ستارگان دشت ورامین به وجود آمده و انصراف این تیم هنوز وضعیت بازی‌های دور برگشت مشخص نیست که آیا قرعه‌کشی مجدد خواهد شد یا خیر.

تیم ما مصدومانی دارد که تلاشم می‌کنیم در ۳ بازی آخر نیم فصل آن‌ها را داشته باشیم. یک محروم نیز داریم که بی‌دلیل این اتفاق رخ داد. نمی‌دانم در مورد داوری‌ها چه بگویم. درست است که در حیطه ما نیست و درست نیست در مورد آن اظهار نظر کنیم، اما یک تیم مدتها تلاش می‌کند و برای هر بازی خود بر اساس نفراتی که دارد برنامه‌ریزی دارد، یک سوت اشتباه می‌تواند تمام برنامه‌ها را از بین ببرد و این درست نیست.

خانم چین سری افزود : می‌دانم که فدراسیون برای داوران به صورت منظم دوره‌های مختلفی برگزار می‌کند، اعتقاد دارم داوران بسیار خوبی داریم، اما به نظر می‌رسد آن‌ها در مدیریت بازی‌ها بیشتر مشکل دارند. در بسیاری از بازی‌ها صحنه‌هایی می‌بینیم که بازیکنان بی‌دلیل اخطار می گیرند یا اخراج می‌شوند. همان‌گونه که سطح مربیان و بازیکنان بالا می‌رود نیاز است که همه چیز باهم همخوانی داشته باشد، اما هم اکنون به نظر می‌رسد مثلث پیشرفت مربیان، بازیکنان و داوران هماهنگ نیست.

در آخر وی از بازی بعد تیمش مقابل تیم فوتسال بانوان شهروند ساری گفت و اعلام کرد :با تغییری که در سالن مسابقه داشتیم و انتقال آن به سالن پیروزی با توجه به مرکزیت آن انتظار حضور تماشاگران زیادی داریم. برای بهبود جایگاهمان و امتیازات از دست رفته‌ای که در ابتدای لیگ داشتیم نیاز به بردهای بیشتری داریم تا بتوانیم راهی پلی آف شویم. شهروند تیم خوبی است که به‌سختی به حریفان خود امتیاز می‌دهد، البته هر تیمی که مقابل ما به میدان می‌آید خیلی باانگیزه و جنگنده ظاهر می‌شود. نامی‌نو امسال باهدف بومی‌سازی در لیگ حاضرشده و حدود ۵۰ درصد تیم را بازیکن‌های بومی تشکیل داده‌اند، با این حال نیم‌نگاهی به قهرمانی داریم و قطعاً برای آن‌ هم تلاش می‌کنیم.

 

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker