اخبار تیم های باشگاهیمصاحبه ها

اصغری مقدم : کسی فکر نمی کرد در اصفهان بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه از شگفت انگیزی تیمش گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه ، بعد از برد تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در خانه و کشاندن بازی تعیین کننده دومین فینالیست لیگ برتر فوتسال به بازی سوم ، مصاحبه ای به شرح زیر انجام داده است.

وی گفت : بازی خیلی سختی بود، در بازی رفت خوب بازی کردیم اما تجربه تیم گیتی‌پسند آن‌قدر زیاد بود و با بازیکنان بزرگ توانستند بازی را برگردانند.کسی باور نمی‌کرد بتوانیم اینجا بازی را ببریم، خواستیم بازی جوانمردانه انجام دهیم، این اتفاق افتاد و بازیکنان ما فوق‌العاده بودند؛ بازیکنان باتعصب و باغیرت بازی کردند، اینقدر خوب بودند که من را شرمنده کردند. شرمنده بازیکنان سن‌ایچ شدم زیرا بیشتر از حد توانشان مایه می‌گذارند، امیدواریم بتوانیم زحمت بچه‌ها را جبران کنیم؛ گیتی‌پسند هم عالی بود اما فکر می‌کنم امروز خواستیم که نبازیم و این اتفاق افتاد.

تیم فوتسال سن ایچ ساوه
اصغری مقدم : کسی فکر نمی کرد در اصفهان بازی را ببریم.

اصغری مقدم در مورد بازی سوم نیز گفت :  با تیم‌های بزرگ بازی کردن کار سختی است، امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم که در خور نیمه‌نهایی لیگ برتر باشد.

در پایان نیز سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه افزود : اگر قرار است بازی بدون تماشاگر باشد، باید دوطرفه باشد، فکر می‌کنم از کادر اجرایی باشگاه بودند که در سالن حضور داشتند اما برخی مواقع از بالا صحبت می‌شد و تمرکز را بهم می‌ریخت. مروز بازی روح نداشت زیرا تماشاگران نبودند و بهتر بود بازی برگزار نمی‌شد، امیدوارم عدالت برقرار باشد و عوامل گیتی‌پسند حرمت را نگه دارند و حرفی نزنند زیرا با کادر فنی ما حرف می‌زدند  گلر ۱۹ ساله ما امروز عالی کار کرد و امیدوارم آینده تیم ملی باشد، بازی جذاب و بی‌حاشیه‌ای بود و در این سطح بازی کردن سخت است.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker