اخبار فوتسالمسابقات و لیگ

ستاره های فوتسال امسال به جام رمضان نمی‌روند

با توجه به تعطیلی رقابت‌های ورزشی به دلیل شیوع بیماری کرونا،امسال مسابقات فوتسال جام رمضان که فرصتی برای کسب در آمد بازیکنان فوتسال بود نیز در کشورهای عربی برگزار نمی‌شود.

به گزارش اخبار مسابقات و لیگ های فوتسال فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی خبرگزاری “ایسنا” ،مسابقات جام رمضان فوتسال در کشورهای عربی فرصت خوبی نصیب بازیکنان ایرانی می‌کرد تا با حضور در این مسابقات رقم های دلاری خوبی به جیب بزنند و به نوعی کم بودن قراردادها در لیگ فوتسال ایران را جبران کنند. گرچه در این سال‌ها انتقاداتی هم از حضور ستاره‌های فوتسال ایران در جام‌های رمضان کشورهای عربی شده و اینکه احتمال مصدومیت آن‌ها را بالا می‌برد، با این حال بازیکنان فوتسال در هر سطحی از این فرصت استفاده کرده و اندوخته ای را برای خود ذخیره می‌کردند.

در کویت، قطر و امارات جام رمضان بیش از سایر کشورها اعتبار داشت و حتی ستارگان فوتبال  و فوتسال جهان نیز پایشان به این بازی‌ها باز می‌شد و بازیکنان تیم ملی ایران نیز در قالب چند تیم جدا از دریافت دستمزدهای خوب، رقابت‌های جذابی هم با یکدیگر داشتند. امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا بعید است هیچ مسابقه‌ای در ماه مبارک رمضان برگزار شود و به همین دلیل بازیکنان فوتسال نیز این فرصت را از دست می‌دهند.

جام فوتسال رمضان
ستاره های فوتسال امسال به جام رمضان نمی‌روند

در ایران هم جام‌های رمضان به صورت جدی پیگیری می‌شد اما به نظر می‌رسد سالن‌های فوتسالی امسال در این ماه خالی از فوتسالیست باشد و هیچ مسابقه‌ای را شاهد نباشیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker